Fitness Seller

Probleempje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by KinG-ScaN
als je het mij vraagt komt het gewoon door de groeihormonen waardoor denk ik de ingewanden ook behoorlijk van groeien ,in de tijd van arnold werd dat niet gebruikt volgens mij ,tegen woordig hebben bijna alle pro's dikke pens maar wel droog ...
Ja ja het niveau blijft stijgen hierzo,...
jongens, wel eens gehoord van een "BOLLENBUIK"?
 
Originally posted by Marcel36

Ja ja het niveau blijft stijgen hierzo,...
jongens, wel eens gehoord van een "BOLLENBUIK"?

vertel me eens wat meer over een "bollenbuik"

heeft denk ik iets te maken met dianabollen,
toch?
 
Nee...ik heb je het al uitgelegd trouwens, ff andere topic van je bekijken.
 
Dus het uitzetten van interne organen door hgh noemen ze een bollenbuik?

maar wat ik niet begrijp is waarom ze het bollenbuik noemen, of is er geen speciale reden voor?
 
Ik beloof je dat jij nooit een bollenbuik zal krijgen als je onze raad volgt...
 
Vieren. Normaal gesproken ben ik de meligheid zelve, dat zullen de bekenden wel kunnen ondersteunen. Te vaak blijft het serieuze element dan ook achterwege in posts die ik maak, maar dan nu toch echt ff serieus.

ECHT SERIEUS.

hoe oud ben je ?
waarom wil je kuren ?
hoeveel kcal is 1g eiwit ?
hoeveel eiwitten eet je per dag ?
waar dienen onverzadigde vetten toe ?
wat is je trainingsschema ?

Jongens als jij (ik neem aan dat je de 16 eigenlijk nog niet bereikt hebt) krijg ik vrij vaak in de sportschool waar ik werk en iedere keer hou ik hetzelfde verhaal.
Vaak worden ze niet begrepen op de boards op het net (remember T ? een complete vergelijking gaat absoluut veel en veel te ver maar je weet nog wel wat ik bedoel. Dat zou je nu niet meer zeggen :D).

De eerste fout die vaak wordt gemaakt is dat je gaat trainen bij een sportschool waar je eigenlijk nog niet thuishoort.
Begin eens met een leuke sportschool waar je je thuis voelt. Waar je niet meteen tussen de heavy weights rondloopt. Dat wij dat tegenwoordig doen, komt omdat wij ons daar juist wel thuis voelen. Ik ben ook begonnen op een sportschool waar ik tegenwoordig niet eens meer binnen zou stappen, maar het was wel de gaafste sportschool want daar ben ik begonnen. Hoe slecht het ook was.

Daarna ga je je verdiepen in de sport zelve. Je groeit, wordt groter dan wie dan ook in de sportschool en ziet dat je naar een andere sportschool moet gaan omdat deze te licht voor je is. Je hebt geleerd over voeding omdat je anders niet zo groot zou zijn geworden. Uiteindelijk kom je inderdaad tussen de mensen te trainen die gebruiken. Of je dan zelf gaat gebruiken, dat is jou keus. Je bent dan eenmaal iemand die al jaren traint en iedereen zal respect voor je tonen, zelfs als je maar 75kg weegt.

Ik ben altijd de breedste gast geweest in iedere sportschool waar ik trainde. Nu train ik bij een hardcore gym en daar kom ik nog niet eens in de buurt bij de 30 grootste lui, maar iedereen heeft evenveel respect voor elkaar. Ik gebruik namelijk niet en train me helemaal suf om naturel mijn doelen te bereiken. Als je daarna gaat gebruiken zal iedereen respect voor je behouden. Men weet dat je al zoveel hebt gedaan om je lichaam zo ver op te bouwen. Begin je dan over steroiden dan zullen mensen er met je over praten en je alles willen uitleggen. Zelfs al stel je de domste vragen. Dat doet er namelijk niet toe omdat men weet dat je alles geeft voor de sport.

Je hebt de 3 punten onder de knie : RUST, TRAINING EN VOEDING. Hoe weinig je dan ook van steroiden weet, niemand zal je dan nog uitlachen. Met al die info over rust, training en voeding, zal namelijk ongetwijfeld ook een bodem worden gelegd op het gebied van steroiden zodat je nooit in de maling kunt worden genomen over topics als sth in je shake :D

Iedereen hier heeft het beste met je voor, maar in tekst komt het nu eenmaal soms wat lullig over en uiteindelijk zal het ook lullig bedoeld zijn omdat iedereen gefrustreerd raakt van je domme opmerkingen. Vreemd genoeg mag je die domme opmerkingen wel maken met betrekking tot voeding en training.

WAAROM ? omdat dat het begin is, daar mag je zoveel domme vragen stellen als je wil. Begin je met steroiden dan wordt van je verwacht dat je op vrij hoog niveau kan werken met je voeding en training. ZO NIET, dan ben je nog lang niet klaar voor roids.

Dat is de algemene opvatting waar iedereen je van probeert te overtuigen. In de hoop dat je nu je juice in de kast laat liggen en eerst eens begrijpt dat een bruin brood en een pot whey niet voldoende zijn om een groot lichaam te kweken.

p.s.
even om duidelijk te maken hoe ik begon-------> een bruin brood per dag en een aantal pakken melk. Hiermee wil ik duidelijk maken dat iedereen dom begonnen is en leert naarmate de tijd vordert. Je kunt niet verwachten dat je mijn kennis hebt als je net begint, net zo min dat ik mag verwachten dat ik nu al 3xl's kennis heb.
 
Waarom staat er bij vieren banned onder zijn naam?
 
omdat hij gebanned is.
 
Ja dat weet ik, maar waarom is hij gebanned en kan hij dan nog gewoon posten??
 
nope niet meer. Is pas sinds gister of vandaag gebanned.

Dus staat zijn naam gebanned maar zijn zijn posts gemaakt toen hij dat nog niet was.

Tja het is ff moeilijk op die laatste dag van het jaar :D
 
Hopelijk heeft ie je post nog wel gelezen :(
 
Was tie niet 'echt' dan ? ? of what happens ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser
Was tie niet 'echt' dan ? ? of what happens ?

Groet Smalluser :thumb:
OK smalluser dat wilde ik nou ook weten!!:thumb:
 
ik dacht dat T een ban zou doen voor het steroidenforum alleen.

Althans daar hadden we het over op msn.
Blijkbaar was iedereen hem toch ietsje meer zat.......of was hij fake.
 
Het was een troll
 
Wat is een troll, ik hoop dat ik nu een keer een antwoord krijg!!!
 
Een troll is iemand die zich als iemand anders voordoet en opzettelijk reacties uitlokt voor zijn eigen vermaak en daardoor de boardsfeer verpest.
En nee hij woonde niet in den haag, trainde niet in kneet en noemde niet vieren) Nu tevreden?
 
Back
Naar boven