AndroidHealthClinic

Problem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn gewoon verkrampte rugspieren heb het elke keer met winny. Weinig vocht in je lijf. Winny is zand in de motor.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook een keer met dezelfde klachten bij m'n huisarts geweest. Ik moest toen ook de andere dag terug komen met mijn urine. Na enkele tests vertelde de dokter me dat ik een verhoogde nierfunctie had, dit kwam door overbelasting. Ik was teveel afgevallen op korte tijd, bij afbraak van vet en bij eiwitsyntese komt blijkbaar een stofje vrij. Deze stof heet kreatinine en is erg
belastent voor de nieren. Moest toen een maand erg beperkt eiwitten eten en mocht ook twee maanden niet intensief sporten. Tot je wat meer weet kan ik je enkel aan raden veel te drinken en weg te blijven van drugs en alcohol. Maar dit was geloof ik geen probleem las ik net.

Succes!
 
ja lever ligt rechts onder de ribben voor een deel en als je lever overbelast is voel je een drukkend gevoel,meestal komt dit door gal dat niet afgevoerd kan worden..steken kan je ook voelen.
nieren liggen meer in je zij
 
geen steken zitten namelijk geen pijnzenuwen in
 
Rook je??

Ik had vorige week precies dezelfde pijn en ben paar dagen iets minder gaan roken en het ging langzaam maar zeker weg? Zit op het moment niet aan de AS maar misschien dat roken een oorzaak kan zijn?
 
Nee ik rook niet en drink ook niet. Het gevoel is nu helemaal verdwenen maar heb mn plas wel effe ingeleverd. Ben benieuwd wat er uit komt.
 
Oke dan zal het daar niet aan liggen, gelukkig dat het gevoel nu verdwenen is maar idd de uitslag van de arts even afwachten en ook hem vertellen dat je aan de AS zit.

Succes
 
Ik heb hem daarover niks gezegt want dan weet je zeker dat hij zegt dat het door as gebruik is.
 
Ik heb hem daarover niks gezegt want dan weet je zeker dat hij zegt dat het door as gebruik is.

Als je een goede eerlijke arts hebt dan zegt ie de waarheid ipv het gelijk op de AAS te steken, maar goed iedere arts is anders.

succes
 
Ik hoor iedereen roepen: 'de lever voel je niet, hier zitten geen zenuwen in'

Maar hoe zit dat dan met vechtsport etc, als je ziet dat iemand na een klap in de lever vrijwel direct is uitgeschakeld...., dan snap ik ff het principe; 'de lever is gevoelloos' niet meer.. ???
 
geen steken zitten namelijk geen pijnzenuwen in

zijn ook geen pijnsteken,maar je voelt er wel iets van als je lever na de klote is,heb t gehad
 
In de lever zitten geen pijnzenuw.Dus als er een tumor zit,word deze vaak te laat ondekt.
 
ja is zo,maar als er echt iets met je lever is voel je het wel.
Je eten word niet meer goed verteerd want er word niet genoeg gal aangemaakt,vet eten zal dan verstopping en steken in het begin van de dunne darm geven.
Gal kan zich ook ophopen in de lever omdat de galbuis vernauwd kan zijn.
Die vernauwing komt meestal omdat de lever vetten niet kan verteren en word opgeslagen rondom de lever,waardoor men een vergrote en vervette lever krijgt en de galbuis kan blokkeren.
Dus indirect ga je wel symptomen krijgen in de buurt van de lever.
 
Laatst bewerkt:
Maar waar juist heeft hij nu steken?
Want als de dokter zegt dat het de nieren zijn,zal het wss zo wel zijn,want nieren zitten niet in buurt van lever.
En je kan van AS dus wel problemen aan de nieren krijgen,maat van me heeft het.
 
Ik hoor iedereen roepen: 'de lever voel je niet, hier zitten geen zenuwen in'

Maar hoe zit dat dan met vechtsport etc, als je ziet dat iemand na een klap in de lever vrijwel direct is uitgeschakeld...., dan snap ik ff het principe; 'de lever is gevoelloos' niet meer.. ???

Heb jij voor het bovenstaande een verklaring Kriel?
 
Ik heb een telefoontje gehad van mijn huisarts. Hij zei me dat er niks mis was met mijn nieren en dat ze normaal functioneren. Ik heb hem gezegt dat ik creatine en whey supplementen gebruik. Moest daar maar is mee stoppen omdat dat geen lichaamseigen stoffen waren, wat creatine dus eigenlijk wel is. Ook kon het zijn dat het overtraining van de buikspieren zou kunnen zijn en dat ik mischien wel rust nodig heb. Als er er na een rust periode en geen supplementen nog last van houd dan moest ik een bloedtest doen.
 
Zal ik ondanks dat er ik er nog wat last van heb de winny weer terug innemen?
 
Zal ik ondanks dat er ik er nog wat last van heb de winny weer terug innemen?

als je met de winny stopt en het is weg,weet je waar het aan ligt he.
 
Heb jij voor het bovenstaande een verklaring Kriel?

Tja er zitten genoeg organen omheen en achter die een tik op je lever incaseren,zal dat wel zijn
 
Back
Naar boven