Fitness Seller

Problem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Benzemar

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 mei 2008
Berichten
115
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
Ik zit in de kuur met winny en testp.
Ik heb nu al 2 weken last van een drukkend gevoel in mijn zij net onder mn ribben. Had er al last van voor ik begon met de kuur maar dacht dat het niks was. Nu heb ik gebeld met de dokter en die denkt dat het aan mijn nieren ligt. Nu moet ik mijn plas maandag inleveren daar. Moet ik nu stoppen met mn kuurtje? Denk dat het zeker verstandig is om te stoppen met de winny of niet?
 
hoe zit het met je alcohol consumptie? Ik zou stoppen met winny tot je wat meer helderheid hebt en drink veel water.
 
Ik drink geen druppel alcohol. En ik drink 3 liter water op een dag. Moet ik dan nu ook mijn eiwitten voor de zekerheid omlaag gooien? Zit nu op =-350 gram eiwitten.
 
Ik drink geen druppel alcohol. En ik drink 3 liter water op een dag. Moet ik dan nu ook mijn eiwitten voor de zekerheid omlaag gooien? Zit nu op =-350 gram eiwitten.

nee haalt niets uit
 
Kan ik er een andere inject naast zetten dan. Die niet schadelijk is voor de nieren?
 
Het kan ook een niersteen zijn ofzo, wacht op de resultaten van de dokter en volg dan zijn advies.
 
Als de pijn aan de rechter zijkant zit kan het natuurlijk ook je lever zijn.
Zit het links, dan is het je milt, wat me niet waarschijnlijk lijkt.
Meestal zit de pijn in de rug wanneer het de nieren betreft...
Good luck iig!
 
Grote kans dat het je lever is, laat daar ook eens op prikken. Deze zit rechts deels in en onder je ribben. Waarschijnlijk als je nu laat controleren zullen je enzymen niet goed zijn, houdt daar rekening mee.
 
Crap je lever is gevoelloos, omdat hij geen zenuwen bevat. Dus OF je hebt echt een gezwolle lever dat op naastliggende organen ligt, wat me erg sterk lijkt, of hetheeft daar totaal nix mee te maken. Even je ALAT en ASAT de prikken, maar lijkt me erg sterk
 
Yeah, prikken is weten!
 
Ik heb het aan beide kanten dus daarom lijkt het me sterk als het de lever is.
 
Ik heb nu sinds gister middag geen winny meer gehad en heb nou nergens meer last van.
 
Ik had daar zelf ook wel eens last van, uiteindelijk kwam ik er achter dat ik dat had na een zware buik training. Kan dat het soms zijn?
 
gozer,kan zijn dat je buik op 17aa reageert,dmv maagzuur etc.Neem van mij aan dat hepatitis iets anders aanvoeld dan dit
 
gozer,kan zijn dat je buik op 17aa reageert,dmv maagzuur etc.Neem van mij aan dat hepatitis iets anders aanvoeld dan dit

Hepatitis? Bro hoe kom je daar bij?
Maak me niet bang. ff off topic hoe gaat het?
On topic, het ligt niet dus niet eventueel aan buikspierpijn dat het doorslaat?
 
Hepa kan je krijgen door teveel te lang 17aa te gebruiken.

Je hebt 3 hoofd vormen A,B,C...maar ook D en E

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hepatitis_A
http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/hepatitis_b
http://www.hepatitis-c.com/

Bij het contineu verzwaren van de werking vd lever kan er een leverontsteking (hepatitis) ontstaan,vandaaruit lever cirose,en daarna een lever tumor,wat ongeneesbaar is.

Maar hoe zit het als je voor Hep-A een prik heb gehad?
En die tumor? Dan moet je wel erg ver zijn en zeker nooit je leverwaardes hebben gecontroleerd, want anders ben je het voor en kan je er wat nog aan doen.
Topic starter sorry dat ik even uitwijk in jou topic.
 
Nee aan de buikspieren kan het niet liggen. Is toch echt een vreemd gevoel wat ik heb. Echt dat iets zit te drukken in mn zij. Ik moet maandag mn plas inleveren dus hoop op een goeie uitkomst. Het is wel zo dat ik nu nergens meer last van heb maar dat maakt me er nog niet gerust op.
 
Orale toediening op dergelijke manier is dus niet efficiënt. Het komt immers twee keer door de lever heen alvorens het bij de receptoren aankomt. Om deze metabolisatie van de lever te voorkomen wordt er aan de steroïden een alkyl toegevoegd, zodat ze de passage door de lever heelhuids doorkomen. Het probleem bij deze toevoeging aan de steroïden (17-AA of 17 alpha alkylated steroids zoals fluoxymesteron, methyltestosteron, stanozolol) is dat deze de lever zwaar aantasten (leverkankertumoren, leverontstekingen (hepatitis), afsterven van de levercellen.
 
je kunt volgens mij ook last krijgen van je nieren door een hoge water consumptie, ik zie hierboven heel veel doemdenkerij, lijkt me nou niet direct nodig, maar wel verstandig dat je een arts hebt geraadpleegd.
Heb je m wel verteld dat je aan de a.s. zit?
 
Back
Naar boven