Timmy,
Zo'n vermoede had ik inderdaad al. Maar ik kom in beide niet aan zowel massa, vet en als gewicht niet. Is dit niet raar dat je niet aankomt terwijl je zowat bijna het 3dubbele van de meeste eet?
Bedankt
Kut he maat ken het gevoel, eet dagelijks 10.000kcal en kom niet aan. Weeg nu 64kg, soms op een goeie dag 64.3kg, dan kan mijn dag niet meer stuk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/SarcasmeDagelijks 10K?! Hoe dan..?
Waar ik heen wil is duidelijk: dat het verhaal van 6000 KCals per dag naar binnen tikken en niets aankomen gewoon voor geen meter klopt, tenzij je een extreme medische afwijking hebt. Wat natuurlijk ook gewoon een mogelijkheid is.Ik weet niet waar je heen wilt met deze reactie? Iedere sporter weet dat het zo nu en dan goed is om van traningsstijl te wisselen, dus vroeg me alleen af of BW oefeningen een mogelijkheid zo zou zijn om mijn spieren een opdonder te geven, not so weird if you ask me.
En ja, als ik zou weten wat er zou zijn zou ik hier een topic van maken. Vandaar ook de vraag of iemand tips heeft
Bedankt.
Ja dus, pak is 400 gram.Nee. Circa 15 gram. x8 boterhammen = idd 120gram totaal.
Jo dan steek dat advies lekker in je reetZou kunnen, weet ik niet uit mijn hoofd. Ben hier tevens niet om advies te krijgen op wat gezond is of niet..