AndroidHealthClinic

Problemen met massa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

itai

Novice
Lid geworden
13 mrt 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
-
 
Laatst bewerkt:
Bijhouden wat je eet, geloof er niks van dat je 6000 kcal eet als je maar 70 kg weegt.
 
Callisthenics gaat je daar echt niet bij helpen, 1 van de problemen van de studie tot PT'er, daar denken ze namelijk van wel.

Kom je alleen niet aan in massa maar wel in vet of kom je helemaal niet aan in gewicht?

Als je wel in vet aankomt, train je niet zwaar genoeg of houdt je niet genoeg rust.

Kom je niet aan in gewicht een je simpel weg gewoon te weinig en moet je meer eten, ookal eet je volgens jou 6000 kcal, dan hoog je dit op tot je wel aankomt.
 
6000 kcal, dat zou het nogal zijn :)

Stoppen met alle cardio om te beginnen.
 
Timmy,

Zo'n vermoede had ik inderdaad al. Maar ik kom in beide niet aan zowel massa, vet en als gewicht niet. Is dit niet raar dat je niet aankomt terwijl je zowat bijna het 3dubbele van de meeste eet?

Bedankt

Hoeveelheden die andere eten moet je noet naar kijken, als jij niet aankomt met wat je eet, eet je te weinig, helemaal als je schildklier gecontroleerd is en daar niks mis mee is.

Blijf je op 6000 kcal wel op het zelfde gewicht ? Ga dan eens proberen om 6500 kcal te eten, kijk na een week wat dat doet, nog steeds geen resultaat hoog je het weer op. Als je bij 10000 kcal nog geen resultaat gaat zien zou ik je lichaam doneren aan de wetenschap want dan heb je een zwartgat in je lichaam zitten
 
Voor iemand die erop heeft gestudeerd stel je wel rare vragen, want waarom zou je wel ineens zwaarder worden van BW oefeningen? Tenzij je dagelijks halve marathons loopt of het metabolisme hebt van een kolibri zou je met 6000 KCals gewoon keihard aan moeten komen. Of je hebt een lintworm.
 
6000 kcal per dag elke dag? Dat eet je 100% niet.
 
Post eens je voedingsschema. En dan bedoel ik zo gedetailleerd mogelijk, dus producten, hoeveelheid en tijdstip van inname.

6000kcal is wel echt ontiegelijk veel voor 70kg lichaamsgewicht dus ben erg benieuwd.

Vaak denken mensen dat ze veel eten, terwijl het er op papier heel anders uit ziet en ze nog niet eens de helft halen.
 
Je stelt zoals hierboven al gezegd inderdaad een beetje vreemde vragen gezien je studie imo. Echter, post hier eens wat je eet en leg eens uit wat voor activiteiten je dagelijks uitvoert. 6000 kcal is echt een ENORME hoeveelheid eten.
 
Kut he maat ken het gevoel, eet dagelijks 10.000kcal en kom niet aan. Weeg nu 64kg, soms op een goeie dag 64.3kg, dan kan mijn dag niet meer stuk.

Dagelijks 10K?! Hoe dan..?
 
Nogmaals, post je eetschema.
Als je dat niet doet kan dit topic beter dicht, heeft geen zin zo.
 
Gast wat is dit? Bruin brood 1 snee 661 kcal? Hagelslag voor 1 snee 547 kcal? :roflol:

Ben je mongol ofzo?
 
Ik weet niet waar je heen wilt met deze reactie? Iedere sporter weet dat het zo nu en dan goed is om van traningsstijl te wisselen, dus vroeg me alleen af of BW oefeningen een mogelijkheid zo zou zijn om mijn spieren een opdonder te geven, not so weird if you ask me.

En ja, als ik zou weten wat er zou zijn zou ik hier een topic van maken. Vandaar ook de vraag of iemand tips heeft ;)

Bedankt.
Waar ik heen wil is duidelijk: dat het verhaal van 6000 KCals per dag naar binnen tikken en niets aankomen gewoon voor geen meter klopt, tenzij je een extreme medische afwijking hebt. Wat natuurlijk ook gewoon een mogelijkheid is.

Misschien heb je wel een voedingsschema hebben van 6000 KCals, maar als je er aan het eind van de rit maar 2000 naar binnen tikt helpt dat ook niks.
 
Dus je eet dagelijks 1/3e pak hagelslag? Wtf is dit voor schema.
Als ik kcal terug reken wil dat zeggen dat je 120gr hagelslag eet op je boterham?
 
Gadverdamme. Dit eet je dag-in dag-uit? :roflol:?
 
Back
Naar boven