XXL Nutrition

Problemen prostaat na kuur deca-proviron

Bezoekers in dit topic

Dr Phil

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2007
Berichten
51
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Ik heb een probleem. Het is nu ongeveer twee maanden geleden dat ik gekuurd heb met deca en proviron. (deca 4 weken 200mg en 5 weken 250 mg, proviron, 9 weken 50 mg)
Ik heb geen nakuur gedaan. Heb sinds het einde van mijn kuur last van pijnlijke darmen (al dan niet van véél eiwit consumptie, ongeveer 300 gram per dag) en last van mijn prostaat. Moet veel wateren (niet pijnlijk) en heb pijn bij het klaarkomen. De laatste keer zat er zelfs veel helder bloed bij mijn sperma. Bloed, urine en sperma onderzoek was in orde. ??? Heb ik laten controleren bij de dokter. Echo van de onderbuik wees ook op niks.
Heb antibiotica gekregen tegen ontsteking maar aangezien ik op de helft van de behandeling zit en er nog geen verbetering is raak ik toch in paniek.
Wie heeft hier ook ervaring mee?? Kan iemand me helpen of raad geven??
Alvast bedankt
 
ja dat kan ik. Ga naar je Huisarts en laat je doorverwijzen naar een uroloog.
 
Ik heb een afspraak gemaakt met de uroloog maar ik wou gewoon even weten of er nog mensen gelijkaardige problemen hebben gehad... Kwestie van een eventuele geruststelling ofzo.
 
ik heb ook af en toe last van de prostaat na een tijdje proviron. gewoon minderen in dosis of er helemaal uitgooien.
 
damn das klote, maar proviron is toch maar zwakke shit althans van proviron heb ik dan weer geen last van de prostaat net als van winny.

kzou ook gewoon es naar uroloog gaan, die zal het wel weten...
 
Misschien wel een vernauwing van je plasbuis, kan erg vervelend zijn. Doordat het elke keer opnieuw beschadigd ontstaat er littekenweefsel en blijft het irriteren en gaat het steeds opnieuw open bij urinatie of ejaculatie. Dat zou kunnen verklaren waarom de antibiotica niks uithaald.
Ga niet meteen uit van het ergste en wacht het gewoon af.
Sterkte!
 
Back
Naar boven