AndroidHealthClinic

Probody Haarlem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk zowiezo niet dat iemand je gaat uitlachen omdat je een beginner bent ...
Nuja als je een beginner bent en je komt binnen met een air en je armen de lucht in alsof je een okselinfectie hebt met de GSM in de hand etc, nou dan mss wel :D
 
Bodyworks is een topschool...heb er vele jaren met plezier getraind.....Hans is een top vent die zelf aan de top heeft meegedraaid en er vreselijk veel van weet....Succes!
 
olympic is eigelijk de enige optie in haarlem
 
Tot hoever gaan de dumbbells bij hun? Schijnt dat ze de boel aardig opgelapt hebben sinds de verhuizing.

nee geloof me de machine's die die 20 jaar geleden had heeft hans nog steeds alleen een ander kleurtje,dumbbells gaan denk ik tot 38 kg!
dus voor ons niet genoeg!!!!
neemt niet weg dat het wel een hardcore gym is en je er lekker kan buffelen en hans is idd een toppertje!!!
 
nee geloof me de machine's die die 20 jaar geleden had heeft hans nog steeds alleen een ander kleurtje,dumbbells gaan denk ik tot 38 kg!
dus voor ons niet genoeg!!!!
neemt niet weg dat het wel een hardcore gym is en je er lekker kan buffelen en hans is idd een toppertje!!!

Heb me al ingeschreven bij olympic ;)
 
olympic is eigelijk de enige optie in haarlem

Ik ben zelf heel tevreden over Aarts. Train daar nu sinds mei en heb het heel erg naar m'n zin. Dumbbells gaan tot 55 kilo, er staat een powerrack en er heerst geen breezersfeer.
Je moet wel tegen een beetje oud spul kunnen, maar ja, ijzer is ijzer.
Olympic ben ik toendertijd wel wezen kijken, maar ik vond het zo klein en druk! Sta je continu op elkaar te wachten.
 
he dat is top bij ben,dan zien wij elkaar eerdaags wel!!kunnen we ook eens wat afspreken kwa onderdelen trainen?!

Toppie kerel! Maar jij traint vaak in de middag he? Ik kan helaas niet voor half 8 a 8 uur trainen ivm werk en pre meal.

Ik ben zelf heel tevreden over Aarts. Train daar nu sinds mei en heb het heel erg naar m'n zin. dumbbells gaan tot 55 kilo, er staat een powerrack en er heerst geen breezersfeer.
Je moet wel tegen een beetje oud spul kunnen, maar ja, ijzer is ijzer.
Olympic ben ik toendertijd wel wezen kijken, maar ik vond het zo klein en druk! Sta je continu op elkaar te wachten.

Dat is dan helemaal veranderd en Punani kan dat beamen, aangezien hij daar heeft getraint. Kan me nog een log van hem herinneren dat hij frontsquats deed met de dippingstation als rack.
 
Dat is dan helemaal veranderd en Punani kan dat beamen, aangezien hij daar heeft getraint. Kan me nog een log van hem herinneren dat hij frontsquats deed met de dippingstation als rack.

HAHAHAHA ik zie dat al voor me, want ik weet welk dippingstation dat is :D
Aarts is gewoon lekker om te trainen, je kunt echt heel erg zwaar gaan, ook op de apparaten. Moet een flink paard zijn, die daar het hele rack pakt ;)
Wat voor mij het belangrijkste is, is dat het rustig is daar, geen wachtrijen.
 
Ik zie wel een smithmachine, geruime tijd geleden hebben ze bij Probody Lisse ook het powerrack vervangen door een smithmachine. Vandaar mijn vraag.

Ik train sinds kort in Lisse. Er staat idd een smithmachine, maar er is ook nog een squatrack aanwezig.
 
Toppie kerel! Maar jij traint vaak in de middag he? Ik kan helaas niet voor half 8 a 8 uur trainen ivm werk en pre meal.



Dat is dan helemaal veranderd en Punani kan dat beamen, aangezien hij daar heeft getraint. Kan me nog een log van hem herinneren dat hij frontsquats deed met de dippingstation als rack.

klopt! hij heeft nu wel een power rack.. alleen deze is dramatische het hoogste punt is te hoog voor mij(1,84!!!) en de andere is weer veels te laag..

aarts trainen wel veel wannabees maar is op zich een goede gym.. olympic is wel stukken beter
 
Back
Naar boven