AndroidHealthClinic

Prodigy

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinie84

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jan 2007
Berichten
203
Waardering
0
nogmaals plaats ik mijn vraag wand mijn vorige topic is plots verdwenen van het bord? goe zou dit nu toch komen......
ik zit met het gedacht dat ik valse prodigy gekregen heb of dat het merk zelf vals is.
ik heb winstrol depot gekregen met daarop 100mg/ml en dat is normaal altijd 50mg/ml bij mijn weten.
heb ook een mail naar die gast gestuurd en die laat plots niets meer van zich horen. dus stel ik wel echt vragen bij dit nieuwe UG lab

SP_A0094.jpg


SP_A0095.jpg


SP_A0096.jpg


SP_A0097.jpg
 
Een maat van mij heeft de Trenbolone Ace gezet en was zeer ontevreden. Deed helemaal niets bij hem terwijl hij het hoog doseerde. Hij kreeg zefs 2 flessen gratis omdat het niet aansloeg....dat zegt toch genoeg, als ze gratis flessen gaan weg geven...
 
ja vindt ik ook....
ik heb het wel nog niet gezet,maar ben dit niet van plan zolang ik geen reactie krijg van die gasten.
wand ze doen alsof hun neus bloed.
heb altijd gewerkt met GG of GS en zal dit in de toekomst zeker ook weer doen.
wan PRODIGY is nep
 
das waar, maar bij ons kom je moeilijk en moeilijker aan spullen van GG en GS en als je ze wel vind..... zijn de prijzen belachelijk veel
 
jongens geen commentaar geven als jullie niets alles weten.
mensen moeten zelf eerst eens bij zijn eigen ten rade gaan voordat ze iets gebruiken en zeker bij anabole.
stem eerst is alles op elkaar af en dan gebruiken en niet maar alles erin pompen. iedereen kan alles de grond in praten en dat is bij elk UG lab.
we lezen commentaar van elk lab waar ze bij producten twijfels hebben.
elk product werkt bij iedereen anders en krijgt niet altijd het verwachte effect waar men wel van uit gaat.
zover en zolang ikzelf en de mensen die ik ken PRODIGY gebruiken heb ik nog nooit klachten gehoord maar wel mensen die er met zijn verstand mee bezig zijn. start daar eens mee je verstand je voeding je training en dan pas de anabole
 
PRODIGY heeft veel nep in omloop

*dianabol=nep(taps)
*winstrol=Nep(taps)
*Boldone =Nep(vial 10ml)
* Trenbolone

en ga zo maar door

en als het werkt moet je wel even het dubbelen zetten.....
 
wat voor belachelijke comentaar heb jij nu zeg!!!!!!!
ligt het aan mij mss dat er op de etiket 100mg/ml staat mss in plaats van 50mg/ml.
ik denk dat jij mss beter eens de topic leest in plaats van ons uit te kafferen voor idiooten.
en het kan wel goed zijn dat prodigy deugd maar de mijne alle zins niet zie foto oetlul
 
Leuke thread!!

Nu maar eens zien of er nog goede reclame gemaakt gaat worden ;-
0
 
wat voor belachelijke comentaar heb jij nu zeg!!!!!!!
ligt het aan mij mss dat er op de etiket 100mg/ml staat mss in plaats van 50mg/ml.
ik denk dat jij mss beter eens de topic leest in plaats van ons uit te kafferen voor idiooten.
en het kan wel goed zijn dat prodigy deugd maar de mijne alle zins niet zie foto oetlul


nou nou
 
wat voor belachelijke comentaar heb jij nu zeg!!!!!!!
ligt het aan mij mss dat er op de etiket 100mg/ml staat mss in plaats van 50mg/ml.
ik denk dat jij mss beter eens de topic leest in plaats van ons uit te kafferen voor idiooten.
en het kan wel goed zijn dat prodigy deugd maar de mijne alle zins niet zie foto oetlul

Dat kan zeker wel, mischien is prodigy zijn winny wel 100 mg/ml.
Gewoon dubbel gedoseerd zoals winny van een andere bekende UG lab die ook 100 mg/ml is.
Zie nix raar dat het 100 mg is.

GR
 
Hello, neem hgh van prodigy en ben er heel tevreden mee, betaal wel iets meer, maar als het je erg goedkoop word aangeboden moet je meestal toch opletten. Winstrol word eigenlijk zelden nagemaakt, waar je op moet letten is als je het flesje een dagje laat staan dat het onder met 1/3 wit vloeistof en boven met 2/3 water gevuld is. Als je meer witte vloeistof dan water hebt vergeet het dan maar.
Groetjes.
 
das eindelijk eens een goeie reactie.
en om terug te komen op die 100mg/ml,het staat wel degelijk in hun prijslijst 50mg/ml. dus er is ofwel een fout gebeurd bij het etiketteren ofwel is er bedrog in het spel
 
is gewoon het etiketje wat verkeerd is...ik heb alijd alles van prodigy en altijd tevreden... aangezien het nogal haat en nijd onder de merken is geloof ik... zal ik maar niet teveel waarde hechten aan wat andere zeggen maar zelf ondervinden....ik heb tot nu toe geen klachten over prodigy
 
PRODIGY heeft veel nep in omloop

*dianabol=nep(taps)
*winstrol=Nep(taps)
*Boldone =Nep(vial 10ml)
* Trenbolone

en ga zo maar door

en als het werkt moet je wel even het dubbelen zetten.....

wat een onzinnig antwoord kan jij geven. als je niet weet waar je over praat hou dan aub je mond. waarop baseer jij eigenlijk je antwoord.
de echte tabs zijn en waren altijd nog van andere kleur en klein van grote. de namaak tabs hebben een kleur maar wil niet zeggen dat ze niet goed zijn.
als je kritiek spuwt baseer dat dan met een rapport waarop je duidelijk laat zien dat het zo is.
boldenone is het en niet wat jij schrijft en is er alleen origineel met equipoise of ganabol en zijn dierenen middelen anders niet. en ben net klaar met een wedstrijd en heb totaal geen klachten over trenbolone niet van de acethate en daarvoor ook niet van de enanthaat.
 
@ deven wat heb jij een heerlijk geile avatar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven