AndroidHealthClinic

Produckt

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benny vdput

Novice
Lid geworden
2 apr 2019
Berichten
13
Waardering
5
Lengte
1m73
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Ik heb tijdje geleden iets gekocht .nu heb ik dat zo.n 3 weken genomen.en resultaat ik val enorm af .Ik voel me slecht tot zelfs ziek geen zin in iets ik zweet continu zelfs als het koud is .in de flesjes zag ik nadien dat er niet evenveel inzat. Ik heb daarvoor niet op gelet omdat ik die persoon van wie ik het kocht normaal vertrouw .maar het klopt niet .ik ben continu zwaar vermoeid en normaal ben ik super hevig .wat moet ik doen mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een concentratie van 600mg per ml voor test en 500mg voor Deca? En geen pip?
 
Wa bedoel je met pip
 
En wat moet ik dan doen als ik vragen mag
 
Lap is niet bekend op internet als ik dit product ga opzoeken .En er zit niet evenveel .in maar wat te doen bij test flu dan
 
Lap is niet bekend op internet als ik dit product ga opzoeken .En er zit niet evenveel .in maar wat te doen bij test flu dan
bij nam het geleidelijk af , hoeveel ml pak je ?
Edit : kan net zo goed dat je een griepje onder de leden heb
 
2ml
 
2ml test ? of 2 ml totaal ?
 
1200 mg ongeveer .maar ik ben afgevallen is dat ook normaal .ik heb net ook test gij opgezocht en inderdaad alles wat ze zeggen klopt .komt overeen met wat ik heb .ik ben toch blij dit te weten .moet ik nu stoppen met alles .want ben net met andere test begonnen en andere deca echt al bedankt mannen beedje opassen ok denk heb vorig jaar nog zwaar herseninfarckt gehad
 
Per week 2 x . 1 ml dat ik pak
 
2ml test he en ook 2 ml deca
 
Maar zijn die produckten oke dan .want nergens vind ik er iets over .en in het een flesje zat meer dan in het andere daarmee ik dacht .dat ik iets slecht had ingespoten ofzo .maar nu ik test flu heb opgezocht weet ik wel zeker dat het dat is alles klopt en komt overeen
 
Je hebt “ iets “ gekocht en weet niet wat het is en wat het moet doen .. het feit dat je zelfs het woord “ product “ niet fatsoenlijk kan schrijven doet mij vermoeden dat je van toeten noch blazen weet wat je in je lichaam spuit ..
 
Ik ken test ik ken deca alleen niet deze .en ja wat mijn schrijven betreft ik heb vorig jaar zwaar cva gehad .Da's de reden .maar om die discussies van schrijven heb ik echt geen zin man .het is nu zo .zelf vind ik dat ook erg geloof me .en inderdaad normaal pak ik andere test en deca of wat dan óók maar ik ok wou eens straffer proberen .en de mensen van wie ik het kocht ken ik .maar ok ging zoiezo al niet verder met deze en heb al terug mijn bekend produckt weer in huis gehaald. Vandaar ik hierboven vroeg of ik nu tijdelijk met alles zou moeten stoppen als het test flu kan zijn .en sorry he van men schrijven dazrmee ge kin het waarscheinlijk niet lezen zeker
 
Gullie meent da ofzo hoe oud zijn jullie precies fb hoe het er hier aan toe begint te gaan .ik kwam hier voor raad ni om deze zever allemaal in belachelijk trekken enzo .Maar ik heb toch al goede gekregen .en bedankt ik die mensen daarvoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven