AndroidHealthClinic

product beschrijving

Bezoekers in dit topic

man_of_magic

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
486
Waardering
6
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
25%
Yo Robin krijgen we ook nog een korte product beschrijving ?


Burning Force ??

Je had toch ook J-Tech Alpha Lipoic Acid caps. in je assortiment zitten ???


Greetz,

M_o_M
 
ALA van J-Tech!? Nope...nog niet tenminste. Misschien wel een idee om iets dergelijks te ontwikkelen.

Ja, die productomschrijving zit ik nog over te denken. Het is nogal veel namelijk. Ik kan 2 dingen doen. Omschrijving geven op aanvraag...of er een maken voor op het board. Maar dat is dusdanig veel dat het wel enkele weken zal duren...
 
Wat dacht je van etiketten scannen en ergens op een server pleuren ???? (thumbnailed :) )

Kost minder tijd en we hebben meteen de juiste info.

Over die ALA, ik meen me te herinneren dat je die (misschien van een ander merk) ook voor een voordelige prijs erbij had zitten.
 
Ja, dat klopt wel. We hebben hem oa van MRM. Die is ook nog eens timereleased (300mg). De prijs wordt een dezer dagen hier op het board gezet, daar is T nog mee bezig...

Wat betreft het sleuren en pleuren en scannen van de etiketten...dat lijkt me niet zo'n goed idee. Dan weet je vaak nog niet waar het voor is...
 
Heeft J-Tech zelf niet een word.doc'je liggen met het ass. incl. beschrijving ingr. werking enz. ?
 
Ik zal eens kijken... Maar de prijslijst had MS-Distribution ook niet digitaal voor ons...dus dit betwijfel ik dan ook...
 
Die Ned. versie van hun site is ook al een tijdje off-line.....zou in augustus weer online zijn.

Die etiketten lijkt mij nog steeds geen slechte optie.

Scannetje etiket heb je de ingr. kan er in een word docje een korte beschrijving bij geven. (of tekst sleuren en pleuren van die site is nog wel te bereiken als je nl ipv en in de url zet)

(even voor de duidelijkheid ik wil jou niet vertellen hoe je het moet doen....ik denk alleen even mee)

Ik vind het zelf namelijk altijd prettig om te weten wat er precies in producten zit. Als iedereen jou gaat PM'en met vragen over wat er in producten zit wordt je er op een gegeven moment ook gek van.......althans ik zou er gek van worden :D
 
Ja, die website is niet mijn pakkie aan. Er zijn nog andere talen trouwens ook, waarmee je best uit de voeten kan.

Wat betreft dat scannen...is echt geen optie. dat betekend dat ik van elk product het label af moet halen, moet scannen, invoeren, knippen en plakken en commentaar geven. En aangezien het er een paar 100 zijn...
 
Misschien alleen vd J-Tech producten, vd andere merken kan je de ingr. wel vinden als je een beetje over het web surft.
 
Dat zou inderdaad wel een optie zijn...gaan we doen. Maar, geduld. Ook dat doe je niet even (vooral omdat het in de avonduren moet). 1-0 voor jou ;)
 
Robin komen er nog J-Tech product beschrijvingen ?

anybody home ?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven