XXL Nutrition

Product recensies J-Tech (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dutchgirl

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
280
Waardering
1
Hoi allemaal,

Welke producten kennen jullie van J-tech?
Wat zijn jullie ervaringen over J-tech producten?
Welke zijn echt top?


Ik ben gewoon heel nieuwsgierig,..


Dutchgirl:D
 
Ik ben al zo'n 2,5 jaar klant van j-tech vroeger kochgt ik er ook pro hormonen maar nu niet meer ik gebruik nu wat sterkers namelijk. maar de ph waren vrij duur maar je weet zeker dat ze aankomen en er is geen kans dat ze worden ingenomen.

Ik koop er voor de rest eiwitten en koolhydraten en multi vit en creatine etc. allemaal heel goedkoop en goeie kwaliteit!!
 
kheb laatst een 3 kg pot tri pro force en een 2,75 kg pot whey van j tech besteld, goed spul. De Whey lost perfect op en is heerlijk. De tri force is wat minder lekker maar wel weg te krijgen :).
 
Hoi Maestro,

Welke smaken had je besteld?

Groetjes Dutchgirl
 
Originally posted by -Ma3stro-
kheb laatst een 3 kg pot tri pro force en een 2,75 kg pot whey van j tech besteld, goed spul. De Whey lost perfect op en is heerlijk. De tri force is wat minder lekker maar wel weg te krijgen :).

Ja, de smaken zijn nogal verschillend gedeeld...Over het algemeen valt bij de whey de Orange zeer goed in de smaak (uiteraard weer niet bij iedereen) en bij de Tri Pro Force is het banaan die het populairst is...
 
Hey Dutchgirl

Momenteel gebruik ik Whey (orange) en creatine van J-tech.
De whey is super, lost heel goed op. De creatine is ook helemaal te gek. Ik krijg er een enorme pomp van.
 
Hey,

Volgende keer ga ik ook Whey bestellen, maar eerst moet ik nog 3 kg Tri Force opmaken. Das ongeveer zijn 100 shakes??? Enhne 50 dagen,...:D
 
Ik heb vandaag Time released proteine binnen gekregen.
Bananen shake was goed van smaak en niet te zoet, deze was aangemaakt met water. Aarbeien shake heb ik aangemaakt met halfvolle melk was ook heel erg goed te doen. Nou 3 kg is zo op!:D
 
Ik vind de cfm whet pro choco echt dodelijk lekker mmmmm jammie

en de tri pro force de banaan

Van de bulk vind ik de banaan ook het lekkerst
 
Originally posted by Dutchgirl

Welke producten kennen jullie van J-tech?
Wat zijn jullie ervaringen over J-tech producten?
Welke zijn echt top?

Die van Jtech zelf, of de andere merken die ze hebben ? Over Jtech zelf kan ik niet meespreken, maar al de andere producten heb ik nagenoeg al getest. Dankzij mijn bevoorrechte positie sturen de firma's me zelf regelmatig nieuwe dingen om te testen. Vooral syntrax was daar zeer gewillig in. De firma's die iets te verbergen hebben doen dat meestal niet. maar producten van Biotest en muscletech en zo heb ik al enkele malen kunnen testen dankzij financiele ondersteuning van Bodybuilding.com.

Dus de eigen producten van J-tech weet ik niet, al de rest moet je maar vragen.
 
Big Cat welke producten van welke firmas vond jij zekers de moeite waard om eens te proberen?

Of die hun geld enigzins waard zijn om zelf eens te proberen?
 
Vrij weinig tenzij je zeer specifieke behoeften hebt. Nlarge2 van prolab en Radox van Syntrax zijn zeker goede producten. Behalve dat zijn die dingen zeer specifiek. Ipriflavone bijvoorbeel is alleen maar van nut als je osteoporose hebt of bij een sport waar je nut hebt van versterkte beenderen, zoals gevechtssporten en zo voort.

Wat ik je wel kan meegeven is dat producten van pinnacle, Biotest, Muscletech en bij voorbaat slechte of te dure producten zijn voor wat ze doen, en dat je voorzichtig moet zijn met claims over producten van cytodyne, AST en GEN. Voor die laatste drie kun je best nog eens navragen waarvoor ze dienen hier op het board, want ze worden veelal gepusht voor doeleinden waar ze niet geschikt voor zijn.
 
Hmmm, toch heb ik met Cytodyne en AST goeie ervaringen! Over gen kan ik hier niet meespreken (niet uit eigen ervaring tenminste)

J-Tech...tis een goeie kwaliteit...en nog eens betaaldbaar. Wt wil je nog meer? Enne, BC. Als je hier eens ea van wilt testen, dan valt er wellicht wel wat te regelen!
 
Dat hangt volledig van jou af Robin.

Over cytodyne en AST ben ik het met je eens dat 80% van hun producten door de beugel kan en dat 95% van hun producten gemaakt is met ingredienten van goede kwaliteit, waar ik voor waarschuw is waarvoor ze het aanraden. De mensen by Cytodyne en AST kennen de ballen van bodybuilden en fysiologie en hun websites staan vol propaganda en leugens.

De producten vallen wel mee, maar je moet oppassen waarvoor je ze gebruikt, best even dubbel checken op een board zoals dit.
 
Ja, daar heb je dan wel weer gelijk in...
 
ik gebruik de vitamineral van J-tech en ik ben zeer tevreden over de geur die uit het potje komt :thumbdown.
Joe vertel me nog meer over dat fantastische merk J-Tech.
Nou Jim, moet je weten... het potje waar het in zat was wit met een sticker erop. En weet je Jim zoiets paste precies bij mijn witte keuken..
Geweldig Joe!! Dus je raad iedereen aan dit te kopen?
Ja Jim, echt waar!! Alles wat je nodig hebt zit erin!!
En Jim, wat ik je ook kan aanraden is de Anti-Oxidant van J-tech...!!!
Waarom Joe? Vertel... je maakt me nieuwsgierig.
Nou weet je Jim, ook als je dat potje open maakt komt de stank je al tegemoet, je ruikt gewooooon de echte natuurlijke ingredienten!!
Ingredienten Joe?
Ja Jim, echte ingredienten. En ook dat potje is wit met een zich onderscheidende fantastische sticker erop!! Die past ook goed bij mijn keuken!!!
O Joe, dat klinkt fabuleus!!.
Dat is het ook Jim.. en weet je wat er op die sticker staat?
Nee... Joe, dat weet ik niet, maar vertel me want dat willen we allemaal weten.
Nou dat het zelfs gebruikt word in bepaalde klinieken waar ze mensen behandelen die kanker hebben!!! En weet je wat Jim!! Ik heb tot nu toe nog geen kanker, en dat allemaal dankzij J-tech.
 
Originally posted by ErEf
ik gebruik de vitamineral van J-tech en ik ben zeer tevreden over de geur die uit het potje komt :thumbdown.
Joe vertel me nog meer over dat fantastische merk J-Tech.
Nou Jim, moet je weten... het potje waar het in zat was wit met een sticker erop. En weet je Jim zoiets paste precies bij mijn witte keuken..
Geweldig Joe!! Dus je raad iedereen aan dit te kopen?
Ja Jim, echt waar!! Alles wat je nodig hebt zit erin!!
En Jim, wat ik je ook kan aanraden is de Anti-Oxidant van J-tech...!!!
Waarom Joe? Vertel... je maakt me nieuwsgierig.
Nou weet je Jim, ook als je dat potje open maakt komt de stank je al tegemoet, je ruikt gewooooon de echte natuurlijke ingredienten!!
Ingredienten Joe?
Ja Jim, echte ingredienten. En ook dat potje is wit met een zich onderscheidende fantastische sticker erop!! Die past ook goed bij mijn keuken!!!
O Joe, dat klinkt fabuleus!!.
Dat is het ook Jim.. en weet je wat er op die sticker staat?
Nee... Joe, dat weet ik niet, maar vertel me want dat willen we allemaal weten.
Nou dat het zelfs gebruikt word in bepaalde klinieken waar ze mensen behandelen die kanker hebben!!! En weet je wat Jim!! Ik heb tot nu toe nog geen kanker, en dat allemaal dankzij J-tech.

:haha: :laugh: :clap: encore , encore
 
Back
Naar boven