Fitness Seller

product voor 0 euro op bodyenfitshop. bestellen of heeft dat geen zin??????? [KDNIH] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Er is wel eens iemand geweest die een breedbeeld tv meekreeg , omdat er in de advertentie 'Voor een appel en een ei' stond. Dus die vent kwam daar mee aanzetten, heeft de rechter hem gelijk gegeven :roflol:

leuk verhaal, maar is het waar ?
 
leuk verhaal, maar is het waar ?
als er in die folder niet staat ": drukfouten onder voorbehoud dan is het hoogstwaarschijnlijk waar. was ook keer in AH foldertje met aanbieding ofzo.
 
als er in die folder niet staat ": drukfouten onder voorbehoud dan is het hoogstwaarschijnlijk waar. was ook keer in AH foldertje met aanbieding ofzo.
volgens mij staat er in de wet, dat het bij duidelijke fouten, de koop niet geldig is!?
zon zin staat er volgens mij meer in, om al die pannekoeken niet het idee te geven dat ze gelijk zouden kunnen hebben!
 
volgens mij staat er in de wet, dat het bij duidelijke fouten, de koop niet geldig is!?
zon zin staat er volgens mij meer in, om al die pannekoeken niet het idee te geven dat ze gelijk zouden kunnen hebben!
als te goeder trouw is. dat kan als argument aangehaald worden als er niet "drukfouten onder voorbehoud" staat. = profit.

waarom denk je anders dat het in folders staat?? ....
 
als te goeder trouw is. dat kan als argument aangehaald worden als er niet "drukfouten onder voorbehoud" staat. = profit.

waarom denk je anders dat het in folders staat?? ....
ja, maar je quote op wazzup die het had, over een auto voor een appel en een ei!

en heeft die zin "onder voorbehoud" niks mee te maken toch? Iedereen weet, als hij eerlijk is, dat dit niet letterlijk bedoeld is!
 
Laatst bewerkt:
volgens mij staat er in de wet, dat het bij duidelijke fouten, de koop niet geldig is!?
zon zin staat er volgens mij meer in, om al die pannekoeken niet het idee te geven dat ze gelijk zouden kunnen hebben!

Iedere zin over een wetsartikel die begint met "volgens mij" is het lezen niet waard. Dat geeft al aan dat je er niet zeker over bent.

De wet is iets wat je op kan zoeken. Lex dura, sed lex!
 
Een vraag die wij dagelijks binnen krijgen. Natuurlijk zijn dat gewoon producten welke op verwacht staan. Dat weten de mensen ook wel.. maar ze hebben niks anders te doen. :D

-Leon
 
Heb mijn pot binnen, thx b&f!
 
leuk verhaal, maar is het waar ?
Voor zover ik weet, ja. Een goede bron moet ik nog zoeken, maar zo gaat (ging) het toen wel. De prijs is misleidend en daardoor kreeg de klant hem mee. De prijs stond er ook als 'voor een koek en een ei'.
 
Iedere zin over een wetsartikel die begint met "volgens mij" is het lezen niet waard. Dat geeft al aan dat je er niet zeker over bent.

De wet is iets wat je op kan zoeken. Lex dura, sed lex!
Met die ene zin, ben je voor mij nu echt de saaiste persoon op heel dit forum!!!
De waarheid is hard, niet de wet!
 
De waarheid is hard, niet de wet!

Denk dat een gummy-knuppel in der naam der wet toch wel hard is :D
 
Back
Naar boven