AndroidHealthClinic

Shocking Proefkonijnen gezocht voor de “Death Cycle”

Bezoekers in dit topic

toevallig, dit is precies mijn huidige cycle... ik weeg nu al 65kg @ 1m93
Mvg f4fboy xxxxxx
 
Via Getbig.com wordt verondersteld na orgaan autopsie dat Dallas MC Carver 10 gr testosteron per week plus een heleboel tren erbij pakte...
10 gr testosteron per week?!

Dallas McCarver on 10GRAM per Week Testosterone Cycle (4 10ml Vials) Autopsy

Ja echt een bizarre testosteron waarde.

Ik hoorde laatste ook een bizar verhaal over een deelnemer van de Haarlem-studie. Een 50-plusser is ook deelnemer van de Haarlem-studie en die prikt dagelijks 1250mg sust! Het bijzondere was dat zijn bloedwaarden niet als extreem afwijkend naar voren kwamen. Cholesterol ratio was iets aan de hoge kant, maar niet in de "gevaren"-zone. Ook leverenzymen en nierwaarden waren iets verhoogd, maar ook niets om zorgen over te maken, zo werd mij verteld. Echter waren er wel zorgen om het hart. Zowel de grootte als de functie zagen er niet goed uit. De onderzoeker noemde het: "Echt een lelijk hart!"
Maja, 50+ en dan nog bijna 9 gram test per week nemen haha, you'll only live once right?!
 
Ja hoor 100 lantus elke dag en dan nog zo'n 150 humalog erbij.

Dacht het niet :roflol:

haha, wat was de verhouding carb/iu slin ook alweer? 10/1? Dus 2500 gram carbs per dag:roflol:? Succes!
 
Waarom zou je langzaam werkende insuline willen gebruiken?

Hele stack slaat trouwens nergens op.
Gewoon weer iemand die denkt'bohh wat voor gekke shit kunnen we bedenken'


400mg anadrol, 100mg winny en 40mg halo, kek.

de toxiciteit van orals valt best wel mee hoor :D
 

Omdat het klaarblijkelijk andere resultaten brengt ten opzichte van Novorapid. Ben er zelf ook al ff naar op zoek, leuk probeersel :p

Verder wel een flinke kuur maar wie weet wat de grote jongens gebruiken. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat iemand die op z'n 25e 140 kg onder de 10 % is aardige doseringen wegdrukt.
 
haha weet je wat alleen al die increlex kost? lolzz
 
Ja echt een bizarre testosteron waarde.

Ik hoorde laatste ook een bizar verhaal over een deelnemer van de Haarlem-studie. Een 50-plusser is ook deelnemer van de Haarlem-studie en die prikt dagelijks 1250mg sust! Het bijzondere was dat zijn bloedwaarden niet als extreem afwijkend naar voren kwamen. Cholesterol ratio was iets aan de hoge kant, maar niet in de "gevaren"-zone. Ook leverenzymen en nierwaarden waren iets verhoogd, maar ook niets om zorgen over te maken, zo werd mij verteld. Echter waren er wel zorgen om het hart. Zowel de grootte als de functie zagen er niet goed uit. De onderzoeker noemde het: "Echt een lelijk hart!"
Maja, 50+ en dan nog bijna 9 gram test per week nemen haha, you'll only live once right?!

Lol, vial per 2dagen... Dan moet je de olie bijna meerekenen in je voedingsschema...
 
haha, wat was de verhouding carb/iu slin ook alweer? 10/1? Dus 2500 gram carbs per dag:roflol:? Succes!


Ja en als je 1 dag ziek bent en niet kan eten meteen naar ziekenhuis omdat je je hypo niet onder controle kan krijgen.
 
Ja en als je 1 dag ziek bent en niet kan eten meteen naar ziekenhuis omdat je je hypo niet onder controle kan krijgen.
Thuis carbs toedienen via infuus :o
 
Laatst een patiënt gehad die een aantal pennen lantus en novorapid in zichzelf had leeggespoten, heeft echt een paar dagen aan een glucose 50% infuus gelegen :roflol:
 
Laatst een patiënt gehad die een aantal pennen lantus en novorapid in zichzelf had leeggespoten, heeft echt een paar dagen aan een glucose 50% infuus gelegen :roflol:
Dat ie dat overleefd heeft lol.

15kg bulk?
 
Vaak zijn ze zo 'stom' om eerst dat te doen en dan de politie bellen. Dus meer gewoon aandachtshoererij

Kan verkeerd aflopen :) Ooit eens iemand gehad die onkruidverdelger had gedronken om die reden.

Toen hem verteld werd dat er veel kans was dat hij ging sterven was de fun van de aandacht er wel vlug vanaf.
Heeft het toch overleefd.
 
Vaak zijn ze zo 'stom' om eerst dat te doen en dan de politie bellen. Dus meer gewoon aandachtshoererij


Hoe zorg je er dan voor dat ie niet de pijp uit gaat, heb je iets om de insuline tegen te gaan?

Paar pennen is 1000 eenheden? :roflol:
 
Hoe zorg je er dan voor dat ie niet de pijp uit gaat, heb je iets om de insuline tegen te gaan?

Paar pennen is 1000 eenheden? :roflol:

Glucose infusie. En dan veel, en lang.
 
Glucose infusie. En dan veel, en lang.
Vraag me af hoeveel eenheden je novorapid nodig hebt om iemand van kant te maken die geen hulp krijgt.

Handig om te weten met 10.000 eenheden in de koelkast
 
Vraag me af hoeveel eenheden je novorapid nodig hebt om iemand van kant te maken die geen hulp krijgt.

Handig om te weten met 10.000 eenheden in de koelkast

Een pen en je bent er al hoor
 
Ja echt een bizarre testosteron waarde.

Ik hoorde laatste ook een bizar verhaal over een deelnemer van de Haarlem-studie. Een 50-plusser is ook deelnemer van de Haarlem-studie en die prikt dagelijks 1250mg sust! Het bijzondere was dat zijn bloedwaarden niet als extreem afwijkend naar voren kwamen. Cholesterol ratio was iets aan de hoge kant, maar niet in de "gevaren"-zone. Ook leverenzymen en nierwaarden waren iets verhoogd, maar ook niets om zorgen over te maken, zo werd mij verteld. Echter waren er wel zorgen om het hart. Zowel de grootte als de functie zagen er niet goed uit. De onderzoeker noemde het: "Echt een lelijk hart!"
Maja, 50+ en dan nog bijna 9 gram test per week nemen haha, you'll only live once right?!
Waarchijnlijk veel fake of ondergedoseerd gear
 
Back
Naar boven