MuscleMeat

Profasi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Ik heb Hcg besteld bij mijn dealer.
Er zitten 3 flesjes van 2500 IU in met in elk een wit pilletje.
Verder zitten er 3 flesjes in met een doorzichtige vloeistof.
Ik gebruik Hcg de 4de week van mijn kuur om te voorkomen dat mijn ballen teveel gaan krimpen.
Naar het schijnt mag je maar 500IU per dag nemen, anders is dat gevaarlijk. Maar 1ml = 2500 IU Dus moet ik gaan prutsen om 1/5 van 1ml te injecteren?? Dat lijkt wel onhandig.
Moet ik de vloeistof bij het flesje met de pil spuiten? En moet ik na vermenging het flesje in de koelkast bewaren? Dat zal niet gaan, want mijn vriendin weet niet dat ik as neem, dus ik kan ze niet in de frigo bewaren...
Need some advice...
 
Je kunt ook gewoon 2500 om de 5 dagen injecteren ...

Gewoon solvens opzuigen en in bij het pilletje voegen, even schudden tot volledig opgelost, opnieuw in de spuit zuigen en dan injecteren.
 
Op een amerikaans board zeggen ze dat meer dan 1000Iu Hcg op een dag gevaarlijk is voor de testes en nog gevaarlijker om gyno te krijgen. ???
 
Meestal combineer je HCG met Nolva, en ik heb altijd goede resultaten gehad met een schema van 3000/3000/1500/1500 om de 5 dagen.
 
Er bestaan ook hcg's van 1500 IE. Bestel volgende keer deze. Zijn handiger doordat je aan het einde van je hcg kuur geen 2500 meer nodig hebt.
 
Ja die 1500 zijn super gemakkelijk. 2 ml injecteren de eerste 2 keer en 1 ml de laatste 2 keer. Drie in een doosje dus twee doosjes is genoeg. Anders als je overschot hebt moet je het in de frigo bewaren en da's ook niet leuk.
 
Back
Naar boven