XXL Nutrition

Profesioneel Advies gevraagd !!!

Bezoekers in dit topic

Ik ben zelf 40 en kuur nog steeds, 3 maand geleden helemaal laten onderzoeken, heb nog steeds een longinhoud van 3 paarden mijn bloed is goed, mijn rikketik is niks mis mee, kortom gezegd ben in shape.
 
kunt beter op deze leeftijd nog kuren dan op je 17e al beginnen en niks uit je natuurlijke gains halen
 
Ik ben zelf 40 en kuur nog steeds, 3 maand geleden helemaal laten onderzoeken, heb nog steeds een longinhoud van 3 paarden mijn bloed is goed, mijn rikketik is niks mis mee, kortom gezegd ben in shape.

netjes kerel.

maat van me, opa genaamd :D,
is 48 jaar, die is op zijn 37e begonnen,
deze gaat als een KANON op 800 mg test e en 400 primo.
dit kuurtje pakt hij nu voor de 10e keer, doet jaarlijks zo'n kuurtje.
nergens last van, heeft zich laatst laten testen, ook niks aan de hand.
ik zou het simpel houden, wil je echt aankomen pak dan test e 500 12 weken, en pak er IGF of GH bij. maaaaaar je heb natuurlijk diabetes.. dus lees je eerst in(weet nl niet wat het doet met hypo gevoeligheid enz)



dit was een professioneel advies, dat is dan 391.61 excl 19% btw dan gaarne.
cash graag :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nieuw maar lees al jaren op dit forum en dacht ik reageer es.
Heb wel enige kennis over dingen.

Als je diabetes hebt kun je wel kuren.
Maaaaar van steroiden gaat je suikerspiegel wel stijgen.... Dus moet waarschijnlijk je insuline dosis en / of andere medicijnen voor je ziekte omhoog.
Dus je suikerspiegel goed in de gaten houden de hele dag!
Ook als je niet insuline afhankelijk bent.
Het is gewoon veeel moeilijker als iemand die niet diabeet is.
Kijk maar es op amerikaanse forums veeel bb die diabeet zijn geven advies.

En je voeding moet ook spot on zijn!!!!!
Maaaar het is wel te doen.
Kijk maar naar Tim Belknap uit de jaren 80... Ook diabeet en op mijn gym trainden ook verscheidene jongens met diabetes en deden ook wedstrijden.
Wat ik al zei, is wel te doen maar veel moeilijker.
En idd hou het simpel .
Testosterone, elke ester is ok... liefst prop want is het snelst werkend met oog op de suikerspiegel, deze ester kan je het makkelijkst in de hand houden en een goede dosis vinden die voor jou werkt.
Nou en neem er Methandrostonolone bij.... om dezelfde reden snel werkend en snel ook weer uit het systeem.....

Heb je verder vragen stel ze maar.
Ik weet niet alles maar miss kan ik soms van dienst zijn...

Lico,
 
Back
Naar boven