AndroidHealthClinic

Profesioneel Advies gevraagd !!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ronno

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2008
Berichten
5
Waardering
0
Hallo allemaal ,

Ik zou graag profesioneel advies willen over een manier om nog meer te groeien.
Ik ben 42 jaar en zeg maar normaal gebouwd begonnen,ik heb de laatste 3 a 4 jaar 3x in de week getraind en ben in gewicht van 82 kg naar 90 kg gegaan.
Mijn lengte is 183 cm ,het laatste jaar weinig resultaat gezien(iets groei)
gebruik eiwit supplement en vitanine pillen en eet voldoende.
Ik wil nog net even meer spiermassa hebben dan is het voor mij goed.
Wat ook belangrijk is ik ben diabeet en moet dus heel goed op mijn voeding letten.
Wie kan mij adviseren wat voor kuur te nemen .

Alvast bedankt.
 
diabetes he. Zet je ook insuline? of ben je type 2 diabetes?
verder gewoon simpel beginnen klaar. Test only. En gezien je leeftijd zou ik ook je huisarts erover inlichten en ook bloedtest etc laten afnemen voor en na je kuur.
 
pfffffffffffff 42 jaar,dan ga je toch niet aan de anabolen,das pas slecht
 
ja diabetes type 2 ,mijn huisarts weet er al van en keurde het af uiteraard.:(

Daarom wil ik ook een kuur doen die wel een beetje bij mij past ,en niet mijn suikerspiegel in de war schopt.
 
Professioneel advies? Betaal je ervoor dan? Voor professioneel advies moet je naar een dokter. Dit is een discussieforum.
 
Professioneel advies? Betaal je ervoor dan? Voor professioneel advies moet je naar een dokter. Dit is een discussieforum.

De reacties vallen me erg tegen op dit forum ,ik had positieve mensen verwacht??

:(
 
Ik zou gewoon voor test gaan. Is je huisarts op de hoogte van je familiale situatie, anders zou je kunnen zeggen dat je thuis met een jonge griet op je dak zit en je daar beneden niet goed kan volgen, als je begrijpt wat ik bedoel. M'n trainings maat krijgt met die smoes testgel en pilletjes voorgeschreven door z'n arts en gaat er goed op. Gezien je leeftijd moet dat misschien wel al lukken. Niet beledigend bedoeld hoor.

Groet A40.
 
wat een bullshit reacties ivm zijn leeftijd. Wat denken jullie dat die nu 42 is aas slechter voor hem is ofzo? Zo lang die zelf nu geen gezondheids problemen heeft is er geen probleem. Vandaar dat ik ook zei dat die voor en na zijn kuur even een bloedtest moet afleggen. Er lopen in pro circuit nog altijd mannen rond die nog ouder zijn en vol op ermee bezig zijn. Wat ik in zijn geval mee zou opletten is terugkeer en op gang helpen van zijn libido. Dus zou zowieso een goede pct in elkaar zetten. Verder zoals ik al zei hou het gewoon simpel en licht. De tricky ding is alleen dat die type 2 diabetes is en er zou wel eens een kans kunnen bestaan dat dat verslechterd, maar daar durf ik mijn handen ook niet vuil aan te maken. Dat moet je zelf even gaan uitzoeken voordat je ermee begint.
 
Laatst bewerkt:
wat een bullshit reacties ivm zijn leeftijd. Wat denken jullie dat die nu 42 is aas slechter voor hem is ofzo? Zo lang die zelf nu geen gezondheids problemen heeft is er geen probleem. Vandaar dat ik ook zei dat die voor en na zijn kuur even een bloedtest moet afleggen. Er lopen in pro circuit nog altijd mannen rond die nog ouder zijn en vol op ermee bezig zijn. Wat ik in zijn geval mee zou opletten is terugkeer en op gang helpen van zijn libido. Dus zou zowieso een goede pct in elkaar zetten. Verder zoals ik al zei hou het gewoon simpel en licht. De tricky ding is alleen dat die type 2 diabetes is en er zou wel eens een kans kunnen bestaan dat dat verslechterd, maar daar durf ik mijn handen ook niet vuil aan te maken. Dat moet je zelf even gaan uitzoeken voordat je ermee begint.

luister bro,als je gaat kuren op je 42ste kan je een ruggemerg verweeking krijgen.......levensgevaarlijk
 
luister bro,als je gaat kuren op je 42ste kan je een ruggemerg verweeking krijgen.......levensgevaarlijk

heb ik zelf nog nooit gehoord. Maar goed als jij dat zegt, dan neem ik dat van jou aan :thumb: :)
 
Bro ben zelf 42jr

Je kan nog enorm gainen.Pak 500 test enanthhat per week,voor een weekje of 12.
Kickstart de eerste 3 weken met 30mg dianabol of 3 weken test prop eod 100mg

Nakuur 20mg nolvadex voor week of 4
 
De reacties vallen me erg tegen op dit forum ,ik had positieve mensen verwacht??

:(


das de laatste tijd vaak hier!!

iedereen kuurt van alles en nog wat, en als iemand hulp vraagt (waar een ****ing forum voor is)
word er gekankerd.

mij hoor je niet klagen, maar help die vent en ga verder met je eigen dinge!


sjonge jonge wat een apen hier joh

oja, en dit is niet bedoelt voor krieltje
 
Laatst bewerkt:
volges mij kan het verkeerd hebben............heb ik net een leuk voorstel neergezet.
 
volges mij kan het verkeerd hebben............heb ik net een leuk voorstel neergezet.

Geile avatar heb je kriel ;-)

I'd **** the shit out of her.
 
das de laatste tijd vaak hier!!

iedereen kuurt van alles en nog wat, en als iemand hulp vraagt (waar een ****ing forum voor is)
word er gekankerd.

mij hoor je niet klagen, maar help die vent en ga verder met je eigen dinge!


sjonge jonge wat een apen hier joh

+ 1
 
Back
Naar boven