Fitness Seller

Proffesionele Suggesties???

Bezoekers in dit topic

LoveJones

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Ik heb een kuurtje in gedachten van:
Boldenone + Testosteron
met als nakuur:
Hcg + Nolva.

Welke ervaren AAS gebruiker kan mij precies vertellen hoe dit kuurschema eruit moet zien.Misschien is het een beetje veel gevraagt....Maar omdat het pas mn 2e kuur is, wil ik natuurlijk zo duidelijk mogelijk weten hoe en wat betreft de kuur en nakuur.
Mailen mag natuurlijk ook!!
THNX.....
Ps. andere goed uitgewerkte schema's zijn ook van harte welkom ;)

Boldenone: 400mg/week
test: 250 mg/week

Mocht je vaker met test gekuurd hebben kan 500mg/week ook wel.

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:

Ik bedoelde dus een wel iets meer uitgewerkt schema.......
2 zinnetjes noem ik niet echt een uitgewerkt schema...;)

LoveJones zei:
Ik bedoelde dus een wel iets meer uitgewerkt schema.......
2 zinnetjes noem ik niet echt een uitgewerkt schema...;)

Jawel hoor, gewoon standaard houden 11 weken datzelfde schema, 300 op 300 lijkt me ook wel kunnen, het is tenslotte de 1e keer :) 250 test is wel erg weinig.

Maar ik vind dat erg aanmatigend overkomen, zoek zelf es wat op man zo moeilijk is dat niet. Dan snap je waarom dit schema "professioneel" genoeg is.

Maja zo'n stoere gebruiker als jij kan ook nog frontloaden, als je levithians kuur neemt begin je met 800 EQ/500 test 1e 2 weken :roflol:

Laatst bewerkt:
dream warrior zei:
WTF??? ??? Leviathan geeft je een schema
WAT WIL JIJ EIGENLIJK

Hij wil weten in welke doses/verhoudingen hij boldenone/test kan stacken. Nou dat kan op een boel manieren, of hij dan krijgt wat hij wil tja dat is een 2e vraag :P

Leviathan zei:

EQ @ 400 en test @ 250 per week. :thumbup:

Iets beters kan je er niet van maken. Doe het een week of tien en geef Leviathan liever een kusje dat hij je helpt... :(

Ik merk het al.........
Blijkbaar is het iets te veel gevraagt, om een beginner in normaal Nederlands een beetje uitleg te verschaffen.
Ik zoek genoeg op het net, maar daar wordt het ook uitgelegt of het een dagelijkse bezigheid is.
Ik heb pas 1 keer eerder gekuurt, en dat was alleen met Sustanon...
wat is dat nou?? om de 2 dagen 1 ampul zetten voor 8 weken...duidelijk toch??!!
Maar nu zoek ik dus iets meer Resultaat!? een ander middel, met de bijbehorende tekst en uitleg.
B.V.D.

LoveJones zei:
Ik merk het al.........
Blijkbaar is het iets te veel gevraagt, om een beginner in normaal Nederlands een beetje uitleg te verschaffen.
Ik zoek genoeg op het net, maar daar wordt het ook uitgelegt of het een dagelijkse bezigheid is.
Ik heb pas 1 keer eerder gekuurt, en dat was alleen met Sustanon...
wat is dat nou?? om de 2 dagen 1 ampul zetten voor 8 weken...duidelijk toch??!!
Maar nu zoek ik dus iets meer Resultaat!? een ander middel, met de bijbehorende tekst en uitleg.
B.V.D.

Met 10 weken 1 gram test per week zal je wel meer resultaat krijgen, misschien nog een paar t**ten ook. :D

Vertel om te beginnen eens wat meer over jezelf je stats en trainigservaring.

LOveJones, het gaat erom dat veel mensen hier náást dit board gewoon Google hanteren, zich door Engelse teksten wurmen en op die manier aan hun informatie komen.

Wat jij wilt is een bordje hapklare brokken en wat de meeste leden hier willen is dat je jezelf es wat meer gaat interesseren voor de materie Anabole Steroiden.

Dat betekent dus niet 'gedurende 8 weken 1 ampul zetten om de 2 dagen' want dat klinkt zo amateuristisch als maar zijn kan!
Wat is dat nou '1 ampul?'

Als je over steroiden praat, dan praat je over medicamenten, en medicatie wordt aangeduid in miligrammen, niet in ampullen.

Ik vond het altijd héél interessant om definities op te zoeken van een steroid, bijvoorbeeld Boldenon. Ging ik Googlen en zo was ik meteen al uuuuren aan het lezen, heerlijk!

Wat jij wilt is een uitgewerkt schema met precies wát je moet doen, en voor de rest interesseert het je geen zak waarom het Boldenon heet, welke merken je hebt, welke vals zijn of niet, waarom het beter stacked met test dan Deca etc.

Tja, en dát stuit hier sommigen tegen de borst.

"You must spread..... .......to DBC01 again"

LoveJones zei:
THNX B.B voor je normale reactie....
maar jammer goenoeg heb ik deze site ook bekeken.
Er staat ook wel een hele hoop op, en genoeg weetjes....maar dat moet toch ook in het nederlands kunnen en begrijpelijk voor een beginner....??
heb je geen msn? of misschien dat je zelf een goed schema weet??
In ieder geval bedankt!!!

De meeste goede info is engels geschreven, dus daar zul je je overheen moeten gaan zetten.
Lees desnoods de tekst 2 keer zodat je het beter begrijpt ( er van uitgaande dat je wel een beetje engels kunt)
Ik weet zelf wel een goed schema, maar je moet zelf weten waarom je bepaalde middelen gebruikt en of stacked en waarom welke hoeveelheid.
Gebruik ander de zoekfunctie eens.

Hier vind je wat info in het nederlands maar ik houd het liever bij de engelse sites omdat ik die info beter en uitgebreider is.

[Link niet meer beschikbaar]

Jezus Navy wat sloof jij je uit, op zich wel te begrijpen hoe je denkt maar doe je die moeite toch niet man.

Zeg er meteen even bij dat hij dat de komende 10 jaar ook moet blijven eten, ook zonder kuur. Wie gaat em daarop controleren.

Terug
Naar boven