Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Misschien is het een hele enthousiaste bodybuilder die enorm hard traint en hier enorm veel leest, maar misschien een beetje verlegen is, en daarom niks durft te posten....
Ik vind niet dat dat een reden mag zijn om die gozer geen gelukkige verjaardag te wensen....
maarre ik moets die topic bvan Fraggo zelf opzetten anders zou hij me komen opzoeken. om t zelf te doen vond hij ook zo vreemde manier om zich in de kijker te spelen
Misschien is het een hele enthousiaste bodybuilder die enorm hard traint en hier enorm veel leest, maar misschien een beetje verlegen is, en daarom niks durft te posten....
Ik vind niet dat dat een reden mag zijn om die gozer geen gelukkige verjaardag te wensen....
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.