MuscleMeat

Profielwerkstuk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rik91

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 nov 2007
Berichten
755
Waardering
46
Ik doe samen met een klasgenoot mijn profielwerkstuk over Sport & Voeding. De invloed die voeding heeft op sport dus. We hebben al heel wat op papier staan maar willen nu ook wat aan mensen vragen die er echt verstand van hebben. We hebben al een professionele hardloper waarmee wij een "interview" hebben, maar we zoeken nog een bodybuilder/powerlifter omdat we zo een verschil in voeding kunnen laten zien bij verschillende sporten.

Wij zoeken dus een bodybuilder/powerlifter die zijn sport op (bijna) professionele wijze beoefend, om een 10tal vragen te beantwoorden over zijn/haar voeding, gewoon via internet. Omdat wij die zelf niet kennen hier in de buurt kennen doen we het dus maar zo. Wie zou de vragen willen beantwoorden? Het kost niet veel tijd en je helpt ons er echt grandioos mee.

Hoelang beoefen je je sport al?

Sinds wanneer beoefen je deze sport op top niveau?

Hoe was je voeding toen je nog een recreatiesporter was?

Hoe is dit veranderd in de loop der tijd?

Hoe ziet je voedingsschema er op dit moment uit?

Wie heeft je schema samengesteld?

Moet je jezelf altijd aan dat schema houden, of eet je ook wel eens ongezond?

Wat eet / drink je tijdens een wedstrijd?

Heb je wel een verkeerd gegeten voor een wedstrijd?

Werd je prestatie daardoor beinvloed?

Ik hoop dat iemand dit dus in kan vullen, groeten Rik.
 
Bij de tweede vraag moet iedereen stoppen
 
behalve G.I. Joe man
 
Er zitten op dit forum toch wel mensen die redelijke plaatsen hebben gehaald met Strongman wedstrijden, of meedoen bodybuild wedstrijden. Ik zoek eigenlijk iemand die best goed is in zijn sport en al enigszins ervaring heeft, maar met name toegewijd is.
 
Ik ben een van de grootste amateurs die je in de bodybuild wereld vind, maar misschien helpt het je.


Hoelang beoefen je je sport al?
Een jaartje(:(), eerst een paar maanden wat aangekloot en nadien serieus begonnen.

Sinds wanneer beoefen je deze sport op top niveau?
Niet :p
Hoe was je voeding toen je nog een recreatiesporter was?
Niet geweldig slecht, maar natuurlijk totaal niet goed als je wat massa wilt aanzetten. Gewoon eten wat de pot schaft zegt maar :)
Hoe is dit veranderd in de loop der tijd?
Ik ben meer gaan eten en ook gerichter. Zo zal ik ipv die friet nemen een eitje of 8 bakken :')
Hoe ziet je voedingsschema er op dit moment uit?
Bestaat natuurlijk vooral uit eiwitten, koolhydraten en goede vetten.
Wie heeft je schema samengesteld?
Ikzelf, hier op het forum zijn ze toch te lui :D
Moet je jezelf altijd aan dat schema houden, of eet je ook wel eens ongezond?
Je moet weten dat je leeft, dus af en toe zondigen mag natuurlijk wel eens ;)
Ik herriner je eraan dat ik enkel amateur ben :p
Wat eet / drink je tijdens een wedstrijd?
/
Heb je wel een verkeerd gegeten voor een wedstrijd?
/
Werd je prestatie daardoor beinvloed?
/

Ik hoop dat iemand dit dus in kan vullen, groeten Rik.
 
Ik ben een van de grootste amateurs die je in de bodybuild wereld vind, maar misschien helpt het je.


Hoelang beoefen je je sport al?
Een jaartje(:(), eerst een paar maanden wat aangekloot en nadien serieus begonnen.

Sinds wanneer beoefen je deze sport op top niveau?
Niet :p
Hoe was je voeding toen je nog een recreatiesporter was?
Niet geweldig slecht, maar natuurlijk totaal niet goed als je wat massa wilt aanzetten. Gewoon eten wat de pot schaft zegt maar :)
Hoe is dit veranderd in de loop der tijd?
Ik ben meer gaan eten en ook gerichter. Zo zal ik ipv die friet nemen een eitje of 8 bakken :')
Hoe ziet je voedingsschema er op dit moment uit?
Bestaat natuurlijk vooral uit eiwitten, koolhydraten en goede vetten.
Wie heeft je schema samengesteld?
Ikzelf, hier op het forum zijn ze toch te lui :D

Moet je jezelf altijd aan dat schema houden, of eet je ook wel eens ongezond?
Je moet weten dat je leeft, dus af en toe zondigen mag natuurlijk wel eens ;)
Ik herriner je eraan dat ik enkel amateur ben :p
Wat eet / drink je tijdens een wedstrijd?
/
Heb je wel een verkeerd gegeten voor een wedstrijd?
/
Werd je prestatie daardoor beinvloed?
/

Ik hoop dat iemand dit dus in kan vullen, groeten Rik.

schitterend :D
 
Ik zou eens wat mensen in de Powerlift sectie gaan zoeken. Sommigen daar zijn ten minste semi prof, dus misschien is iemand bereid je te helpen.
 
Sinds wanneer beoefen je deze sport op top niveau?

Ik draai volgend jaar mee met de Olympia, ik wordt gezien als een van grootste concurrenten op Cutler.
 
Sinds wanneer beoefen je deze sport op top niveau?

Ik draai volgend jaar mee met de Olympia, ik wordt gezien als een van grootste concurrenten op Cutler.
15f6sd5.gif


Bedankt voor je hulp Melonz, maar dat is niet echt wat ik zoek. Ik hoop dat iemand het redelijk uitgebreid kan invullen en dat even hier post/een pm stuurt met de antwoorden.

Ik zal ook even in de Powerlift sectie kijken.
 
Misschien little b man eens pmen? Die doet straks mee bij de ac dus dat lijkt me toch wel de aangewezen atleet hier om het te vragen.
 
Danku, ik zal eens even kijken. Ik heb al 2 personen een pm gestuurd maar die hebben denk ik andere dingen aan hun hoofd. Het probleem is alleen dat het volgende week vrijdag al af moet zijn. :p

Het hoeft dus niet iemand te zijn die professioneel is, als hij maar toegewijd is en enigszins ervaring heeft.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven