AndroidHealthClinic

Profs voor ze groot waren

Bezoekers in dit topic

Ik dacht dat Jay amerikaanse voetbal speelde. Verklaart ook wel waarom hij geen zware ecto is. Bodybuilding is niet de enige sport waarbij je je spieren ontwikkelt.
 
Jay is niet gaan trainen op z'n 18e, toen stond hij al op t podium met een topfysiek

Hij verteld zoals eerder gezegd in een van z'n DVD's dat hij op z'n 18e verjaardag voor het eerst naar de sportschool ging.

Tja, Jay traint zogenaamd pas sinds zijn 17e of 18e. Maar hij staat al wel op zijn 15e een latspread te doen op de foto... dat was zeker toeval? Die trainde echt al wel hoor.
Hij zegt dat hij bijna heel z'n leven al zwaar werk deed bij het bedrijf van z'n vader, en genetica speelt uiteraard ook een rol.
 
Misschien moet er maar eens een topic 'pro's nadat ze groot waren' gemaakt worden.
 
priest heeft ongetwijveld genoeg pussy gehad alleen vanwege zijn kop al. Laten we eerlijk wel een van de knapste bb'ers en is ook altijd verzorgt. no homo

Hey mijn vriendin vind hem ook een lekkerdje. (in zijn 20ger jaren wel, nu ziet ie er niet meer uit)
 
Menig pro bber deed op z'n 18e al flink aan roids om ver te kunnen komen met football of trainen of whatever z'n doel was op dat moment.

Neemt niet weg dat ze zowel aanleg als enorm doorzettingsvermogen hebben.

Maar ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar wat voor en na fotos van naturel bbers of van voor de 60s.
 
vreemd dat niemand opmerkt wat er op de derde foto van dorian yates staat
SKINS...
ik schrok wel even en deed wat research,
en kwam op deze page uit
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=77008
indien dit onderwerp voordien al aangehaald is, excuses daarvoor
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Markus Ruhl
ruhl.jpg


Lou Ferrigno
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cutler 19 jaar oud

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
2nbaexi.jpg


de helft zat al van hun eerste trainingsjaar zo vol of een ei

monstergenen my ass

Waarom ben jij dan niet in de running om pro te worden "sprytal"?

priest heeft ongetwijveld genoeg pussy gehad alleen vanwege zijn kop al. Laten we eerlijk wel een van de knapste bb'ers en is ook altijd verzorgt. no homo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2qxtdoi.gif
 
WTF die Cutler foto's!

Op z'n 19de? TERING!
 
zie die foto van cutler op 19 jaar,
als hij dat in 1 jaar trainen heeft bereikt, ga ik nu 4 kilo genen halen.
dat is onmogelijk! ook al eet je 4 kilo aas op een dag.(zonder dat je dood gaat)
 
zie die foto van cutler op 19 jaar,
als hij dat in 1 jaar trainen heeft bereikt, ga ik nu 4 kilo genen halen.
dat is onmogelijk! ook al eet je 4 kilo aas op een dag.(zonder dat je dood gaat)

Nee in een jaar is het niet. Hij trainde vanaf zijn 15de geloof ik. En vergis je niet cutler heeft al vrij snel onder proffesionele begeleiding bij jongens zoals paul demayo getrained.
 
die onderarmen bij cutler @ 19yrs.
 
Hey mijn vriendin vind hem ook een lekkerdje. (in zijn 20ger jaren wel, nu ziet ie er niet meer uit)

Hij kan zelfs rechtstaand bffen met zijn 1m 10 :D
Als ie wil kussen moet ie wel op 5 telefoonboeken gaan staan :p
 
Hij kan zelfs rechtstaand bffen met zijn 1m 10 :D
Als ie wil kussen moet ie wel op 5 telefoonboeken gaan staan :p

Hij is niet 1 meter 10. Iets van 1.60 geloof ik.
 
Markus was echt een doorsnee pussy , ongelooflijk dat die gast de BIGGEST damn freak ever is kunnen worden! haha

En jay op die pic met Groene slipje is al een heftige buffel van 100kg ofzo
 
Geen bodybuilder, maar toch wel indrukwekkend. Dave Tate op z'n 15e:

w0qpvn.jpg


Victor Richards op z'n 16e:

2vmbr41.jpg


En op z'n 18e:

ao3tpk.jpg
 
Back
Naar boven