XXL Nutrition

Progessie Armen

Bezoekers in dit topic

Mijn batterijen zijn plat na 2 a 3 spiergroepen. Mss ook omdat ik in de cut zit.
Als je sets laag houdt en uiteindelijke totale weekload gewoon hetzelfde houdt per spiergroep alsof je een split doet ben je dan ook op?
 
Bij full body doe ik 4 sets. Moet dan mss naar 3 gaan. Zou er mij moeten in verdiepen en meer eten(mss zelfs tijdens training). Dus doe er voorlopig niet aan mee :laugh:
 
Bij full body doe ik 4 sets. Moet dan mss naar 3 gaan. Zou er mij moeten in verdiepen en meer eten(mss zelfs tijdens training). Dus doe er voorlopig niet aan mee :laugh:
Altijd gewoon doen wat je bevalt, als t niet werkt iets anders simpel
 
Als jij 5 x in de week op volop traint en dan ook nog 3 x per week extra armen erbij...
Denk dat je eerder teveel doet dan...
 
Als jij 5 x in de week op volop traint en dan ook nog 3 x per week extra armen erbij...
Denk dat je eerder teveel doet dan...
Nergens geef ik aan dat ik extra armen train.
Train vaak 5 keer in week waarbij ik 3 keer armen train
 
Nergens geef ik aan dat ik extra armen train.
Train vaak 5 keer in week waarbij ik 3 keer armen train
Denk dat er bedoelt wordt aangezien je ook chest en rug doet verdeeld over 5 dagen, waar je ook je armen een gebruikt deels dat nog 3x armen erbij teveel zou kunnen zinn
 
ik heb een vraag over je benchpress die is vrij goed zolang je plat doet, waarom kun je maar 3x8x80 incline?
is dit zon verschil bij jou?
 
Wat ik zelf had was dat ik vorig jaar 87kg woog en nu 78kg weeg en armomtrek is nagenoeg hetzelfde. toevallig ook 40.5cm. misschien dat daar voor jou ook een verschil zit en je misschien nu wat droger staat als een tijd terug. Dus alsnog winst gepakt qua omtrek?
En verder zou ik er gewoon niet van wakker liggen man :D. Zijn grote armen. Zelf heb ik nooit meer dan 2 oefeningen voor triceps gedaan en biceps is dan zelfs nog de vergeten spiergroep in mijn geval. Het zal allemaal nog wel groeien. Geduld :D

Btw wel een sterke training :D 4 x 10 120kg benchpress. Gek!
 
ik heb een vraag over je benchpress die is vrij goed zolang je plat doet, waarom kun je maar 3x8x80 incline?
is dit zon verschil bij jou?
Vaak krijg ik steek in mijn schouders, ondanks dat ik ze goed in het bankje druk
 
Back
Naar boven