AndroidHealthClinic

Progesteron probleem? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

redbarred

Novice
Lid geworden
8 mei 2021
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Hoi hoi,

Heb even een vraagje, na vorig jaar fast rip gezet te hebben met mega pip. Dit jaar n ander merk zonder enige pip. Echter sinds vorig jaar last van gyno ( eerdere jaren nooit last gehad. ) elk jaar caber en aromasin gerund tijdens de kuur. Dit jaar begonnen met 1mg arimidex (ul), caber 0.5mg (hg) en 0.75ml test p, mast p, tren a e2d. Echter beginnen mn tepels meteen weer geirriteerd te voelen. Op de cruise is 1 arimidex e2d genoeg om er geen last van te hebben. De gyno trok de vorige keer na 3 maanden weer volledig weg tijdens de cruise. Na dezelfde kuur te runnen met dezelfde substantie alleen (ul) caber.

Mijn vraag is zou ik de caber elke dag met de fast rip nemen of de arimidex uppen? Denk zelf dat t aan de tren ligt en niet de test P. Anderzijds trekt t wel weer weg na maanden off de tren te zijn. maar zou fijn zijn als t niet zo aanwezig werd als vorig jaar.

Groetjes
 
Dus je neemt arimidex zowel tijdens een blast en een cruise?

Zou het er helemaal uitgooien en tamoxifen nemen in de plaats.
 
Normaal aromasin tijdens cruise, maar nu arimidex idd. Neem ik het 3/4 dagen niet beginnen mn tepels te jeuken met 0.7ml test e
 
Back
Naar boven