Fitness Seller

Programatie upper lower en voorarmen/nek?

Bezoekers in dit topic

InkglouriousBasterd

Cool Novice
Lid geworden
4 dec 2022
Berichten
40
Waardering
14
Lengte
1m70
Massa
103kg
Vetpercentage
28%
Dag iedereen

Vragen over mijn upper lower,

Nu train ik bv zoals dit qua oefening indeling
Bench press
High incline press
Barbell row
Vertical pulldown

Of lower versie
Squats
Leg extensions
RDLs
Leg curls
Nu tot nu toe valt het mee want gewichten zijn niet hoog, dus ben in linear progression bezig. Maar vroeg me af als het nog redelijk zou zijn eens het zwaarder wordt om toch te switchen naar bv bench press daarna bb row of squats daarna rdl of da ik het best nu doe want misschien is het gevoel dan iets beter omdat de spier iets meer uitgerust is bij de 2de oefening? Wat denken jullie?

Ook is voorarm/nek training nodig? Of is dit tijd verspiling? Ik gebruik bv straps op mijn laatste set met dat ik altijd meer herhalingen dan probeer of een amrap set is maar anders is het zonder.
 
Zou me liever richten op een cut. Nek kun je extra apart trainen met zoń harnas

 
Zou me liever richten op een cut. Nek kun je extra apart trainen met zoń harnas

Ik ben bezig met een lange cut/vetverlies periode (2300kcal, 3weken bezig nu, gaat redelijk)

Vraag was gewoon als het uitmaakt welke order de oefeningen hebben uiteindelijk.
Thanks voor die nek harnas link, en voorarmen of gewoon focussen op mijn huidige oefeningen en zien als ze daarmee groeien?
 
met push, pull en curls groeien je onderarmen al. zou me verder niet te druk maken en gewoon lekker trainen. adhv je andere topics krijg ik de intentie dat je je te druk maakt om oefeningen en bodyparts
 
met push, pull en curls groeien je onderarmen al. zou me verder niet te druk maken en gewoon lekker trainen. adhv je andere topics krijg ik de intentie dat je je te druk maakt om oefeningen en bodyparts
Ja da kan, moet wel zeggen met mijn upper/lower nu amusseer ik me wel, dus als ik het goed volhou denk ik/hoop ik mooi progressie te zien. Lichte cardio 1 tot 2x week doe ik extra. Ga alles gewoon houden hoe het nu is en evalueren na 2 maand hoe ik me nog voel dan
 
Je krijgt niet met 2 maand ineens Popeye armen ;)
 
Je krijgt niet met 2 maand ineens Popeye armen ;)
Dat besef ik. Maar bedoel na 2 maand kan je toch beetje zien hoe het gaat qua energie en uiteindelijk wat de routine met je doet en hoe je erbij voelt veronderstel ik (dat heb ik toch altijd gelezen, iets voor 8 tot 12 weken volhouden dan aanpassen)
 
Je komt vanzelf in overgang dat je vet minder wordt en je spieren beter zichtbaar
 
Back
Naar boven