MuscleMeat

Programma om .AVI bestanden mee te ondertitelen

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ik ben op zoek naar een relaxed programmatje om .avi bestanden mee te ondertitelen. Ik gebruik nu [Link niet meer beschikbaar] maar dat werkt niet altijd goed. Ik ben het 1e seizoen van de serie LOST aan het ondertitelen maar r zijn 3 afleveringen die hij gewoon niet ondertitelt. Hij begint met ondertitelen maar als hij op ongeveer 20% is stopt hij er mee en geeft hij aan dat hij klaar is, het bestand is dan niet te lezen. De rest van de afleveringen werkt allemaal wel perfect. Heel raar, want het .avi bestand is gewoon goed en doet het perfect in winamp, en het .srt (ondertiteling) bestand is ook gewoon goed. Ik wordt er aardig gestoord van.

Ik zoek het liefst een programma wat de ondertiteling ook echt permanent op het bestand zet, zodat ik het op een cd kan branden en dat iemand anders hem gewoon aan kan zetten met ondertiteling zonder speciaal programma (heeft wel DivX programma). Weet iemand een goede? Thnx!
 
BSplayer.. super makkelijk met vet veel handige functies
 
Subtitle Workshop is met afstand het beste programma daar voor.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Thnx,

zal eens ff gaan checken.
 
Ik moet een progje hebben om van een srt of sub file + avi file 1 bestand te maken. Met dat Subtitle Workshop gaat dit niet lukken.

Heeft anders iemand het progje SmartMovie voor ppc?
 
Back
Naar boven