Fitness Seller

Programmatie Voedingschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JEROENN

Cool Novice
Lid geworden
5 feb 2012
Berichten
222
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
69kg
Hallo dbb,

Ik ben zeer tevreden over dit forum (ivm snelle respons, weinig trols etc ...). Daarom zou ik graag iets willen terug doen. Omdat ik een programmeur/website maker ben dacht ik om een soort voedingsschemaprogramma te maken als hier vraag naar is zorg ik ervoor dat dit een programma wordt en dat dit door iedereen gebruikt kan worden die dat wenst. Dus is hier vraag naar post dan ff onder dit topic zo niet dan maak ik het lekker voor mij alleen. :)

Het gene wat het programma eig zal doen is bijhouden wat je elke dag en als dit binnen je voor opgestelde e/k/v verhouding zit of er boven. Ik zorg ervoor dat je alles 1x zal moeten ingeven (tijdstippen waarop je eet, eetenswaar dat je meestal eet zodat je dat gwn kan aanklikken). Je kan hier nu natuurlijk drek onder posten hier zijn er alzo zoals bv. myfitnesspall .
Maar om eerlijk te zijn vind ik voor mij deze programma's niet echt voldoen aan mijn eisen ze zijn natuurlijk ook gratis. Je kan enkel snel calorien toevogen geen eiwitten of vetten. Ik zal een programma maken waar je zelf alles nog kan veranderen waarbij dat er niks achter de schermen gebeurd wat je niet kan zien wilt iemand dit of is iedereen tevreden van myfitnesspal ?

*Dit is snel geschreven dus leestekens nzo :)*

Ik post dit enkel voor mensen die er mss interesse voor zouden hebben mij maakt het niet uit als niemand het moet dus maak er aub geen flame war van :)

Suggesties zijn altijd welkom ivm dit programma :)

Er is precies geen intressen voor. Ik zal het wel ff posten als het af is maar waardoor er geen interessen voor is staat er zeker geen haast achter dus dat kan nog wel even duren.
 
Laatst bewerkt:
Maak je er een ingebouwde cal teller in? Met product keuze enz?
 
@MoMass suggesties mogen natuurlijk altijd nu nog.

Dat is een goed idee maar dan moet ik wel van een aantal producten al de vaste e/k/v verhouding hebben of dat jij die zelf 1x moet ingeven en dan zo kan selecteren.

Want het gene wat ik eig haat aan al deze gratis programma's is dat zij een e/k/v verhouding voorstellen en je deze dan niet kan veranderen terwijl producten al van aldi tegen over de lidl bijvoorbeeld al sterk kunnen verschillen in e/k/v verhouding.

Ik denk dat ik de mensen de keuze laat om mijn algemene lijst te gebruiken waar ja dan altijd dingen zelf kan toevoegen of zelf van 0 te beginnen :)
 
Gewoon mogelijkheid tot custom product types toevoegen, moet je dus ook accountbeheer implementeren zodat je het kan koppelen aan een account.

Al 'n framework in gedachte? Geef maar 'n gil als je hulp nodig hebt, heb zoiets in het verleden geprogrammeerd, wou het nog uitwerken om middels wat vernufte wiskunde automatisch voedingsschema's te laten uitrekenen, maar is er nooit van gekomen.
 
Gewoon mogelijkheid tot custom product types toevoegen, moet je dus ook accountbeheer implementeren zodat je het kan koppelen aan een account.

Al 'n framework in gedachte? Geef maar 'n gil als je hulp nodig hebt, heb zoiets in het verleden geprogrammeerd, wou het nog uitwerken om middels wat vernufte wiskunde automatisch voedingsschema's te laten uitrekenen, maar is er nooit van gekomen.
via wat programmer jij lol ?
+Welke taal ?
 
Hoe bedoel je 'via' wat?

Had dit geprogrammeerd in PHP. Front-end e.e.a. met JavaScript.
 
Back
Naar boven