XXL Nutrition

Progress foto's -- Week 6 v/d 16 -- 24-04-09

Bezoekers in dit topic

Henk74

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2009
Berichten
32
Waardering
0
Kom over een half jaartje wel terug zoals gevraagd,

Tot dan!
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar ik zie geen verschil. 6 Weken is erg kort, laat staan wekelijks foto's.
Als ik jou was zou ik eens wat meer informatie verzamelen over eiwitten, eiwitten uit rijst zijn geen complete eiwitten dus nut voor de groei is minimaal, of je zou ze al consequent moeten combineren.
 
ik zie gewoon allemaal dezelfde foto's, mss met een ander licht-inval en een ander huidskleurtje, maar verder niets
 
En die site is ook best wel bagger. Ze doen alles heel rooskleurig voor (ripped abs in 16 weeks blabla), waarschijnlijk met als doel die spullen te verkopen die links en rechts geadverteerd staan. Kijk eens goed rond op dit forum, vooral de training en voedingsectie, dan leer je veel meer van.
 
Het is ook niet de bedoeling dat je werelden van verschil ziet. Dit topic is bedoeld om wekelijks geüpdatet te worden en zo te kijken of er nog dingen zijn die beter kunnen. Zouden jullie het beter vinden als ik een before en pas een after foto plaats als ik klaar ben?

Persoonlijk vind ik dat er wel iéts is veranderd. Zo heeft mijn borst bijvoorbeeld wel wat definitie gekregen...

En over de rijst eiwitten. Ik heb deze gekozen naar aanleiding van het contact met de eigenaar van Power-supplements. En daarbij is het de voornaamste bron van eiwitten uit mijn voedselpakket, Slechts een kleine basis.

http://www.pasioingredients.com/ind...r-soja-eiwit.cfm?CFID=561636&CFTOKEN=19613854

Voor de rest moet je zelf weten wat je van de site vind. Ik heb voor dit programma gekozen aangezien je de oefeningen thuis kan doen en ik dit veel fijner vind. Misschien niet de beste start voor een beginnen, Maar het zijn voornamelijk simpele oefeningen en ik voel ze echt wel werken.

Toch nog bedankt voor de reacties.
Met vriendelijke groet.
 
Laatst bewerkt:
Epic waste of time, je zult veel meer groeien door 16 weken rippetoe.
 
Zoek de 7 verschillen. :D
 
Wel goed dat je van die duidelijke foto's maakt, ik zie al wel een klein beetje verschil. Maar ga over een half jaar nog is vergelijken zou ik zeggen ;)
 
Zoek de 7 verschillen. :D

HAHAHAHA

On-topic:

Gewoon vreten trainen en slapen!
post over een jaar ofzo nog maar eens een foto..
dan heb je iig vergelijkingsmateriaal :D
 
Zie beginpost

Bedankt voor de kinderachtige maar toch wel grappige reacties.
Moest er in ieder geval wel om lachen ;)
 
Back
Naar boven