Fitness Seller

progressie 1 jaar en 7 maanden. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een kanker topic
 
Dames behave, jullie vragen er zelf om en raken zogenaamd geirriteerd, laat hem.
Ik ken deze jongen goed en is een familie lid. Je mag best trots zijn met zo'n fysiek. maar hoe meer jullie hierop reageren hoe meer je terugkrijgt :)

Goed bezig brate, keep the aesthetic alive :)

Laat hem?
Wij vinden dit het topic van t jaar.
Hebben ons kapot gelachen om je gay neefje :roflol:
 
crazy bosnian genetics xxoxooxo
 
Dames behave, jullie vragen er zelf om en raken zogenaamd geirriteerd, laat hem.
Ik ken deze jongen goed en is een familie lid. Je mag best trots zijn met zo'n fysiek. maar hoe meer jullie hierop reageren hoe meer je terugkrijgt :)

Goed bezig brate, keep the aesthetic alive :)

A "bromance date" when two male subjects go on a date...

Haha owned. Lekker poepstampen jongens :roflol:
 
Brate = broer ;).

en sniezel, die 9% mag je wel weghalen met je fat belly :)
 
Oh hij is er eentje van die bosniers, kon niet missen dan, respect verloren.
Allemaal een beginfysiek dat geen genen uitstraalt, is dat standaard bij die crazy bos genetics?
 


Brate = broer ;).

en sniezel, die 9% mag je wel weghalen met je fat belly :)


Brate.......ti si kurac.

ach wat een jaloerse ventjes die bosniers, daarom zijn ze zo in de pan gehakt in de oorlog, SRBRIJE BRATE.
 
het straalt er gelukkig niet van af dat ze arrogantie nep is. zielig mannetje diep van binnen zwaar onzeker leuk hoor leven met een masker op.
Dit. Compensatiegedrag en overdreven en misplaatst opscheppen op het internet. Komt gewoon voort uit een minderwaardigheidscomplex (wat overigens ook het geval was bij Zyzz - lekkere reden om te nuthuggen dus!)

U mad beta phaggot?
 
Brate.......ti si kurac.

ach wat een jaloerse ventjes die bosniers, daarom zijn ze zo in de pan gehakt in de oorlog, SRBRIJE BRATE.

Haha waarom ga je die kant op, jaloerse ventjes, op wat, heb alles wat ik wil nergens jaloers over te zijn ? :)

clen? ik gebruik niks train pas 9 maanden wegens een voetbal blessure :)
 
Haha waarom ga je die kant op, jaloerse ventjes, op wat, heb alles wat ik wil nergens jaloers over te zijn ? :)

clen? ik gebruik niks train pas 9 maanden wegens een voetbal blessure :)

Maar ik laat me erbuiten aangezien dit hele topic niet over mij gaat:)
laterz
 
Gesloten vanwege klonen onder 5 verschillende accounts door OP. Als je wilt dat iemand je nog gelooft / serieus neemt zal je eerst bewijzen mogen leveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven