XXL Nutrition

Progressie 10 maanden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tja.. ik denk dat je stats sowieso al wat vertekend zijn op die before pics sta je echt geen 7/8%. als je het reeel moet houden denk ik dat je zo'n 7-8kg bent aangekomen waarvan een deel vet. Dan is het logisch dat je niet heel veel verschil ziet gezien je lengte ook. Als je over een jaar nog weinig verschil ziet kan je je pas zorgen maken.

Dus gewoon zo doorgaan, succes.
 
Gezien je leeftijd ben je vooral in de lengte aangekomen waarschijnlijk.
 
Ik heb idd geen reden, als je de bar tot op je borst laat zakken doe je meer met je schouders, en vergroot je een blessure hieraan..

Ik heb in het begin ook tot op mijn borst gdaan, ik gok dat ik daar 1x80/85 mee kan nu.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 21:53 ----------



Dat komt omdat ik daar droger sta, mijn vet% is het afgelope jaar flink gestegen. bijna verdubbeld zelfs

Je borst wordt je juist beter getraind door het gewicht geheel omlaag te laten komen....snel de juiste routine aanleren dus en geen halve reps.
 
hij is 9 kg aangekomen, 1 cm gegroeid en 6% in vet gestegen. Zeer mager resultaat imo en dat vooral voor een eerste jaar. reken maar es uit hoeveel vvm dat is.. resultaat wat je in 3 maandjes erbij hebt
 
Back
Naar boven