Fitness Seller

Progressie 16 Jarige krachttraining

Bezoekers in dit topic

Woezoe

Novice
Lid geworden
11 dec 2018
Berichten
22
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
67kg
Hey Lezer,

Ik ben nu ongeveer 1,5 jaar bezig met bodybuilden. Ik heb onder andere een stronglift schema gevolgd.
Ik zit op dit moment in mijn bulk en weeg nu 79kg. Ben pas vrij recent echt weer daadwerkelijk serieus begonnen met letten op voeding etc dus ben ik zeker 6kg aangekomen in 3 weken. Het is natuurlijk een hoop vocht wat ik gewoon vast houd maar ik merk wel een groot verschil in krachttoename. We hebben nog een lange weg te gaan.

Bench: 70kg
Deadlift: 125kg
Squat: 85kg

Mijn doelen veranderen ook wel. (Positief)
Eerst kwam in naar de gym om wat vet kwijt te raken en sterker te worden. Die gewichten waren wel erg leuk dus wilde ik graag wat gespierder worden. Toen alles een beetje begon te groeien wilde ik daadwerkelijk een groter en atletischer lichaam bouwen om er goed uit te zien voor de meiden ipv. Gewoon wat vetjes kwijtraken.

Nu boeien de meiden me eigenlijk niet meer zo want ik wil ik zo groot mogelijk worden en mooie stats behalen in de gym.
 

Bijlagen

  • Snapchat-697733429.jpg
    Snapchat-697733429.jpg
    80,6 KB · Weergaven: 464
  • Snapchat-1325377110.jpg
    Snapchat-1325377110.jpg
    86,3 KB · Weergaven: 461
  • Snapchat-655060500.jpg
    Snapchat-655060500.jpg
    45,5 KB · Weergaven: 469
  • Snapchat-417584511.jpg
    Snapchat-417584511.jpg
    85,1 KB · Weergaven: 468
  • Snapchat-1386622099.jpg
    Snapchat-1386622099.jpg
    60 KB · Weergaven: 452
Lekker bezig man! Goede zet om je kracht en massa op te bouwen. Vooral als je in de eerste aantal jaren liften zit! Blijf zo doorgaan!
 
Niet gek voor een 16 jarige ! Gewoon lekker door knallen , niks radicaals doen en proberen de sportschool niet over te slaan en dan ben je over een paar jaar echt een buffel!
 
Lekker bezig man! Goede zet om je kracht en massa op te bouwen. Vooral als je in de eerste aantal jaren liften zit! Blijf zo doorgaan!
Niet gek voor een 16 jarige ! Gewoon lekker door knallen , niks radicaals doen en proberen de sportschool niet over te slaan en dan ben je over een paar jaar echt een buffel!

Thanks gasten! Doet me zeer goed!!!
 
Zou dat laatste (gedeelte over ‘de meiden’) nog eens heroverwegen. Gaat je goed doen voor de toekomst.
Gratis tip.
 
Goede biceps
 
16 jaar en geen interesse in meiden?

Bruh, ga neuken totdat dat ding eraf valt man, gouden jaren!! Waarom zou dat ten koste gaan van ‘groot worden’ ?

Zet nu meteen tinder/happn al die rommel op je pokkie en ga swipen als een motherfucker!
 
Laatst bewerkt:
16 jaar en geen interesse in meiden?

Bruh, ga neuken totdat dat ding eraf valt man, gouden jaren!! Waarom zou dat ten koste gaan van ‘groot worden’ ?

Zet nu meteen tinder/happn al die rommel op je pokkie en ga stappen als een motherfucker!
Niet iedereen heeft die behoefte kameel, rare aanname
 
Vergeet bumble, twoo en badoo ook niet :")
 
Niet iedereen heeft die behoefte kameel, rare aanname

Jawel maar niet iedereen heeft het smoeltje ervoor. We zijn allemaal mannen en willen ons voortplanten, zeker op zijn leeftijd gieren de hormonen door zijn lijf.. en dan moet je daar gebruik van maken.
 
Back
Naar boven