Fitness Seller

Progressie 3-4 maanden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

grestesou

Cool Novice
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
83
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
55kg
Hello guys ik wil vandaag weer even mijn progressie delen en jullie mening weten. Ik ging mezelf vandaag wegen met het fantastische nieuws ik was 66-67kg terwijl ik in february 63 woog.
Bicep 34cm borst 101cm.

346.jpg
 
Wat wil je horen? Ga zo verder je bent een beest in wording?

Kom op man eet en train en post fotos na een jaar ofzo.
 
hij wil aandacht snap je dat nou niet :o
 
Ga zo verder je bent een beest in wording.
 
Ik vraag alleen ofik goede progressie heb gemaakt en of7kg in 3-4 maanden goed is
 
Ik vraag alleen ofik goede progressie heb gemaakt en of7kg in 3-4 maanden goed is



in 3-4 maanden tijd denk jij al als een beast er uit te zien :o train en eet dan kom je er wel
 
Ik vraag alleen ofik goede progressie heb gemaakt en of7kg in 3-4 maanden goed is

Yep, dat is prima.
Accepteer ook dat je de volgende maanden iets minder hard kan groeien, helemaal niet erg.
Zolang er elke maand minimaal 1 en maximaal 2 kilo bij komt zit je goed.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

in 3-4 maanden tijd denk jij al als een beast er uit te zien :o train en eet dan kom je er wel

Dat zegt hij toch nergens?
Negatieve gejank hier altijd, als je mager bent en je komt zoveel aan in korte tijd is dat een big deal, prima om te checken of dat goed is of je trotsheid te showen.
 
Yep, dat is prima.
Accepteer ook dat je de volgende maanden iets minder hard kan groeien, helemaal niet erg.
Zolang er elke maand minimaal 1 en maximaal 2 kilo bij komt zit je goed.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------



Dat zegt hij toch nergens?
Negatieve gejank hier altijd, als je mager bent en je komt zoveel aan in korte tijd is dat een big deal, prima om te checken of dat goed is of je trotsheid te showen.

hoezo gejank?

ja trotsheid kan leuk zijn maar doe dat tenminste na een jaar ofzo en niet na 3 maanden.
 
Gewoon jaloers op zn lengte.

Goed bezig!
 
en is het habdig om 2 maanden voor de zomer een beetje te cutten dus als ik naar 68-69 ga dat ik dan 2 kg eraf haal
 
en is het habdig om 2 maanden voor de zomer een beetje te cutten dus als ik naar 68-69 ga dat ik dan 2 kg eraf haal

Doe dat zeker niet..

Ga gewoon doorbulken tot volgende zomer.

Als je nu gaat cutten kom je op de zelfde resultaat als in begin.
 
Ik zou ook lekker bulken, je bent nog maar 15.
 
Zeker niet Cutten, er zit al niet al te veel aan!
Gewoon lekker bulken!
ik liep vorig jaar zomer ook met een te hoog vet percentage rond maar was godzijdank niet skinny!
 
3-4 maanden?? liever zie ik 3-4 jaar :) Hiernaast is 3,4 kg op jouw fysiek echt niet veel... meer eten bro :)

En cutten? Meen je toch niet?? Genoeg ruimte om te bouwen..
 
Waarom gelijk zo negatief Eatandgain, houdt je dan gewoon stil aub.

OT: goed bezig hoor, lekker blijven bulken grestesou
 
Waarom gelijk zo negatief Eatandgain, houdt je dan gewoon stil aub.

OT: goed bezig hoor, lekker blijven bulken grestesou

Oei oei hanen gedrag op het internet stoer hoor
 
Je moet niet op Eatandgain letten, dit is een onrendabel figuur met 0 zelfreflectie. Gewoon negeren.
 
Oei oei hanen gedrag op het internet stoer hoor

latest?cb=20120309043943.png


Goed bezig topicstarter. Gewoon blijven bulken trouwens, beter eerst massa aanzetten want je bent echt nog behoorlijk skinny. Veel eet zwaar train groetjes steensteen
 
Back
Naar boven