AndroidHealthClinic

Progressie 3,5e maand weer bezig

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
22 apr 2015
Berichten
24
Waardering
3
Lengte
1m89
Massa
84kg
1481931404959.jpeg
IMG_4034.PNG
IMG_3876.JPG
Nou laat ik me even kort voorstellen, Ik ben Michael, ik ben 16 jaar en ben sinds 3,5e maand weer naar de sportschool aan het gaan. Ik woog 1 september (dit jaar) 80 kilo, en weeg inmiddels 84 kilo. Ben 189 lang, en toen ik in 2015 echt een beetje serieus begon te trainen was ik 186 cm en 70 kilo. Maar ik ben van maart tot eind augustus gestopt met sporten, in die periode ben ik een paar kilo afgevallen. Maar nu dus foto's, verder weet ik alleen dat me rechterarm 36 cm omtrek heeft.
Nu wil dus graag jullie mening over mijn fysiek, heb helaas geen before foto's.
Ik ben op het moment aan het bulken, 3100 kcal, 155g eiwit, 388g carbs en 106g vet. Ik gebruik de app 'MyFitnessPal' hiervoor maar ik heb t gevoel dat ik te weinig eiwitten binnen krijg zo. Ik vul gewoon in wat eet en dan zie ik meestal wel of ik ergens mee achter loop en zo pas ik dan mijn voeding gedurende de dag aan.

Foto's spreken voor zich denk ik:
Vind het wel apart om zo deze foto's te posten maarja ik hoor graag jullie meningen en adviezen.

Gr,
Michael

IMG_4035.JPG
 
Ten eerste, welkom
Ziet er goed uit, hoe kom je aan de waardes voor je voeding (kan best kloppen hoor daar niet van)? Ik ben zelf maar 1,75 en zit aan de 3200kcal


Heb je ook een foto van je benen?
 
eiwit mag wel wat omhoog, vet wat omlaag. En heb je genoeg aan 3100kcal? ik zit op 4000kcal op 70kg ,maarja ik beweeg nogal veel:)
 
Die waardes heb ik dus van de app 'MyFitnessPal', daar voor je je huidige gewicht in, hoe actief je bent, je streefgewicht en hoeveel je per week wil aankomen. Maar ik heb zelf inderdaad wel het gevoel dat eiwitten wat omhoog mogen. Maar verder heb ik wel prima progressie geboekt met deze app.
 
Ik heb trouwens even wat aangepast (van licht actief naar actief) want dat ben ik inmiddels ook wel. Dan kom ik uit op 3540 kcal, 177g eiwit, 443g carbs en 118 g vet, ik ga me voorlopig hier aanhouden en dan kijk ik wel of het dan beter gaat (of mischien wel te hard)
 
Ikzelf hou altijd hetvolgende aan:
Vet 1gr per kg lichaamsgewicht
Eiwit 2g per kg lichaamsgewicht
De rest met koolhydraten aanvullen
 
alles onder de 4000kcal is cutten :-(
 
Goed bezig en goede tips al gegeven.
Ook goed om al op je 16e serieus te beginnen. Wou dat ik dat gedaan had.
Alleen bij ons mocht je pas na je 18e Ofzo trainen omdat fitness slecht voor je groei was ofxo.

Kleine tip scheer je buik en oxels. Dat vinden de meeste meiden. En zeker van jou leeftijd mooier. Beter nog probeer eens te harsen. Dat doet miss wel pijn maar blijft veel beter weg
 
Goed bezig en goede tips al gegeven.
Ook goed om al op je 16e serieus te beginnen. Wou dat ik dat gedaan had.
Alleen bij ons mocht je pas na je 18e Ofzo trainen omdat fitness slecht voor je groei was ofxo.

Kleine tip scheer je buik en oxels. Dat vinden de meeste meiden. En zeker van jou leeftijd mooier. Beter nog probeer eens te harsen. Dat doet miss wel pijn maar blijft veel beter weg

Hahaha dat zal ik als de zomer komt dan maar gaan doen ;p
 
Back
Naar boven