Fitness Seller

Progressie 5 maanden + 2 vraagjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nielsj2k

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 sep 2012
Berichten
1.807
Waardering
60
Lengte
1m71
Massa
75kg
Dag mede-bodybuilders,

Zoals in de titel al vermeld staat, mijn progressie tot nu toe van 5 maanden.
Persoonlijk vind ik het nog niet goed, waarschijnlijk omdat ik teveel vet heb.. Vetpercentage ???
Ook vind ik dat een paar foto's niet goed gelukt zijn, mijn biceps/triceps zien er normaal wel wat groter uit. :p

Heb ook nog 2 vraagjes
1. Ik zou graag willen starten met cutten, maar het probleem is, ik denk dat ik te weinig massa zal overhouden.
2. Kan het zijn dat je door vet 'breder' lijkt?

M.v.g Niels

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(Deze is totaal mislukt xd)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Graag reacties :)
 
foto's zijn niet zichtbaar
 
Kunnen jullie de foto's niet zien? Hoe verander ik ze dan?
 
Van rood kruisje naar rood kruisje, weinig progressie Niels. Iets harder je best doen kerel
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
o zo, bijlagen toevoegen bij geavanceerd posten. Maar direct in de post lukt mij ook niet bij foto's
Ik heb ze bij bijlagen toevoegen geplaatst en dan de url-link kopieren bij plaatje invoegen en dan komt die foto erop ??? :p Waar staat geavanceerd posten? :p
 
Nah, bedoel het knoppie "post reactie", dan krijg je scherm waarbij je knoppie ziet met paperclip, daar kun je foto's als bijlage toevoegen als het kopieren / plakken niet werkt.
 
Nah, bedoel het knoppie "post reactie", dan krijg je scherm waarbij je knoppie ziet met paperclip, daar kun je foto's als bijlage toevoegen als het kopieren / plakken niet werkt.
Dat is net hetzelfde wat ik gedaan heb :p
 
k
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]



[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk Niels:
Zou nog even doorbouwen op massa. Vet lijkt mij overigens meer dan 15 % maar dat terzijde. Dat werk je later weer weg.
Ik heb in diezelfde situatie gezeten, nu aardig uit aan het klimmen en ben gewoon op onderhoud gaan zitten qua voeding icm gewoon hard trainen incl cardio. Probeer wel dat vet omlaag te krijgen (klinkt dramatisch, is het niet), dus vergeet niet je goede voeding op onderhoud icm cardio na KT.
Door vet kan je inderdaad breder lijken.
ps. de foto's doen het nu wel.....lichtpunt :D
 
Persoonlijk Niels:
Zou nog even doorbouwen op massa. Vet lijkt mij overigens meer dan 15 % maar dat terzijde. Dat werk je later weer weg.
Ik heb in diezelfde situatie gezeten, nu aardig uit aan het klimmen en ben gewoon op onderhoud gaan zitten qua voeding icm gewoon hard trainen incl cardio. Probeer wel dat vet omlaag te krijgen (klinkt dramatisch, is het niet), dus vergeet niet je goede voeding op onderhoud icm cardio na KT.
Door vet kan je inderdaad breder lijken.
ps. de foto's doen het nu wel.....lichtpunt :D
Dus nog verder bulken dan? :p maar gewoon plus cardio? :D
 
nog reacties?:D
 
Back
Naar boven