AndroidHealthClinic

Progressie 6 maanden, 17 kilo

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.

McDriller

Novice
Lid sinds
12 jun 2023
Berichten
1
Waardering
3
Lengte
1m72
Massa
83kg
Hey!

Ik zou graag eens mijn progressie/verhaal delen met jullie. Lijkt me fijn om eens wat feedback te krijgen. Ik ga gewoon eerlijk zijn, no bullshit. Dus zou het fijn vinden als jullie dit waarderen.

Kort: Ik ben 23 jaar en heb al eens wat gefitnesst toen ik jonger was (17-18) maar nooit zo serieus als nu, langste was 4 maanden aan 1 stuk. Ik woog 80 kilo (niet getraind) en ben in een diepe depressie beland, reden doet er niet toe.

Lichaamsgewicht razendsnel gezakt naar 66 kilo, wat ook mijn dieptepunt was.
F19BBDC5-2C2D-464D-BFD3-62669685A19A.jpeg59254F34-C8A3-43BA-AF03-F86F7EBC1B9C.jpeg

Uiteindelijk zoals je kunt zien op de tweede bovenstaande foto heb ik beslist om opnieuw te gaan trainen. Vooral met de “ik zie wel wat het me oplevert, ik neem het niet te serieus” mentaliteit. Mijn doel was en is nog steeds om gewoon wat “breder” te worden.

Vraag me niet hoe maar mijn motivatie was vanaf dag 1 torenhoog. Hoe train ik? Full body (behalve benen tot 1 maand geleden) 2-3x per week. In calorieën tellen en vetjes bekijken en whatever heb ik allemaal geen zin in. Ik eet gewoon veel en probeer zoveel mogelijk proteïne en water binnen te krijgen.

Hier enkele foto’s na 2-3 maanden (helft)

6D4DF91D-F459-4F03-A612-77E6069B4403.jpegAD5F349C-102E-4092-8268-8550EC7B6D2D.jpeg2F3A7A11-D78C-4E42-9E43-70893DE564BE.jpeg

De spieren komen zeer snel en mijn motivatie blijft hoog. Ik heb nog steeds last van depressie en heb sommige dagen geen energie maar we blijven grinden! De ene dag wat minder qua intensiteit dan de andere maar we doen wat we kunnen.

Om wat meer duidelijkheid te geven over mijn manier van trainen. Ik train dan ook in de volgende volgorde.

- Borst - bench, incline bench, fly’s
- Triceps - kabels naar beneden en overt hoofd, skullcrushers
- Rug - pulldowns, geisoleerd op de lats werken, bent over rows,… zowat elke machine waar je je rug mee traint.
- Schouders - side lateral raises, dumbell presses, rear delts op de machine
- Biceps - alles wat ik in handen krijg curlen veel en zwaar
- Onderarmen

Ook belangrijk om te melden, ik train heel hard, vaak tot falen met hele hoge intensiteit, drop sets en zwaar gewicht.

De maanden vliegen voorbij, ik blijf goed groeien en wil steeds meer. De gym begint mijn leven overnemen. Ik ga vaak 4-5 soms 6 keer per week om een full body workout te doen. Ook mijn proteïne inname heb ik serieus opgeschroefd en doe nu veel meer moeite dan in het begin.

Vaak voel ik me vrij snel hersteld en ik weet zo goed dat ik enkele dagen rust kan gebruiken maar ik kan niet thuisblijven. Echt een verslaving geworden, een goede dan ;)

De laatste maand ben ik ook nog legs gaan doen, 1 sessie klaar ik in 2,5-3u.

Hier nog een foto van 4,5 maand.
10FAA549-A65E-4A32-B910-784CEC1ECAAA.jpeg

En eindresultaat, 6 maanden van keihard werken.

8D9CE26A-B9A9-4520-A148-A620A2EC4CBA.jpegD8340DEB-EB09-4A4A-B6DA-8711DE58AC55.jpegC3D38B09-EF09-45E5-9E60-2435DB596911.jpeg

Ik neem de gym heel serieus ondertussen en kan niet meer zonder. Mijn derpessie is ondertussen veel beter en ik voel me goed. Wat mij wel begint opvallen is dat ik steeds meer wil en ik wil het snel. Hoe breder en sterker ik wordt hoe kleiner ik mij voel. Volgens mijn familie en vrienden ben ik “breed genoeg” en diep vanbinnen weet ik wel dat ik goed bezig ben. Maar toch voel ik me kleiner dan ooit haha, herkenbaar voor iemand?🤣

Ik heb adhd en ben heel impulsief, dat zie ik vaak terug in op onverwachte momenten naar de gym gaan of de anabolen die ik vrij vlot besteld heb.

Nog een paar interessante facts,

Ik weeg nu 83 kilo

Bench ging van 1x70 kilo naar 8x100 kilo.

Schouder presses dumbells van 1x 24 kilo naar 18x30 kilo of 10x34 kilo.

Ik heb ook tren en test besteld. Tot zover ben ik 100% waar nog volledig natuurlijk, ook nog nooit iets gebruikt. Dom idee van mij? Meningen?

Voor de rest gebruikte ik enkel creatine en heel veel pré workout.

Alvast bedankt voor jullie mening.
Driller
 
Laatst bewerkt:
“Neem de gym heel serieus”

Ondertussen:
-Telt geen kcal/macros “eet heel veel”
-kennis niet veel, vet% te hoog dus merendeel wat je op de weegschaal aankomt is vet
-traint geen benen
-traint 6 maanden en gaat kuren met test en tren
-supplement kennis 0.0 en met kuren is dit misschien wel verstandig

Je zit nu in de beginner gains fase en met wat trainen boek je altijd resultaten, maar dit proces stopt na een tijdje en dan moet voeding/training optimaal zijn om verder progressie te maken en dat is nu gewoon 0.0.

Mijn advies: gear terug sturen en je kennis opschroeven. Blijf nog even natuurlijk trainen en verdiep je in voeding en eventueel supplementen voor de toekomst.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven