AndroidHealthClinic

Progressie +-6 maanden

Bezoekers in dit topic

zeer goede progressie voor die 6 maanden en maar 2 x trainen in de week ,doen andere jaren over
 
Nice progressie:thumbs: ik zou zeggen doorgaan, ziet er goed uit. Werken fysio oefeningen niet voor je rug?
 
Nice progressie:thumbs: ik zou zeggen doorgaan, ziet er goed uit. Werken fysio oefeningen niet voor je rug?
Thanks!

Niet echt, alleen tijdelijk. De pijn schiet er niet in tijdens het sporten, maar door dingetjes oppakken, schoenen aantrekken en soms zelfs door niezen. Echt vaag
 
Thanks!

Niet echt, alleen tijdelijk. De pijn schiet er niet in tijdens het sporten, maar door dingetjes oppakken, schoenen aantrekken en soms zelfs door niezen. Echt vaag

heeft het sporten er dan wel invloed op?
 
Thanks!

Niet echt, alleen tijdelijk. De pijn schiet er niet in tijdens het sporten, maar door dingetjes oppakken, schoenen aantrekken en soms zelfs door niezen. Echt vaag

ik ken het:)
 
heeft het sporten er dan wel invloed op?
Ligt aan de oefeningen die ik uitvoer, deadlift, barbell & dumbell rows gaan bijvoorbeeld niet.
Lat pulls, machine/cable rows heb ik geen moeite mee. Ik denk, omdat daar niet gebukt hoeft te worden.

Op het moment dat ik pijn heb in mijn rug dan houdt dit een aantal dagen aan en kan ik met veel moeite mijn sokken aantrekken en na een aantal dagen is het weer weg.
Zo blijft het komen en gaan, heel vaag.

Soms is de pijn zo heftig dat ik er misselijk van word en me rug is ook helemaal verstijfd dan. Als me vrouw me dan masseert, zeg ik niet zo hard terwijl ze amper druk uitoefend
 
ook al doe je die oefeningen niet, krijg je dan alsnog last?

wel balen dit zeg...
 
ook al doe je die oefeningen niet, krijg je dan alsnog last?

wel balen dit zeg...
Ja, want heb al jaren lang last van me rug en vraag me af of ik er wel ooit vanaf kom. Heb periodes gehad waarbij de spieren in me rug compleet vast zaten en ik niet eens in me slaap kon omdraaien, zonder dit kreunend te doen van de pijn. Dit heb ik gelukkig niet meer, maar wel nog wel vastzittende spieren/ribben en stekende pijnen in me onderrug.

Het is juist minder geworden nadat ik weer ben begonnen met trainen. Ik heb ook geen moeite om de machine/cable rows zwaar te pakken.
Het enige nadeel is dat ik bepaalde oefeningen niet kan uitvoeren en dat ik soms een week niet kan sporten als het weer raak is.

Vraag me of of deep tissue massage kan helpen, iemand idee?
 
Ik neem aan dat je wel met goede vorm bukt/ tilt? Zo ja, dan durf ik echt niet te zeggen hoe je die pijn verminderd.
 
Back
Naar boven