MuscleMeat

Progressie eerste jaar

Bezoekers in dit topic

JoepHijwegen

Cool Novice
Lid geworden
19 jun 2016
Berichten
32
Waardering
9
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Voor wat ik precies gedaan heb: [Link niet meer beschikbaar] (Admins, is dit ok? Of mag ik niet naar eigen site doorverwijzen?)
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Goed bezig met je progress
 
Thanks man! Benen zijn bij al het cutten helaas wel flink gekrompen ondanks regular squats en mijn borst blijft wat achter in verhouding met mijn armen, maar ik ben zeker blij met het resultaat tot nu toe.
 
Wat bij mij bij benen flink heeft geholpen is het doen van front squats en hacksquats ipv regual squats.

En voor je borst, veel lui denken ow me borst loopt achter dus die gaan vaak en met veel volume borst trainen, maar dat werkt juist tegen je. Niet te veel oefeningen en zeker niet vaker dan de rest van je spiergroepen.
 
Het is meer dat ik gewoon heel lang heb moeten cutten om bij een goed beginpunt uit te komen, deze foto's zijn nu ongeveer 2 maanden oud (van precies een jaar progress), en benen gaan ondertussen ook al flink vooruit! Front Squats kan ik helaas niet doen vanwege een te grote ademsappel (Klinkt belachelijk, maar de stang drukt er echt ver in bij zowel rack-positie als kruislings, zelfs als ie ver naar voren op mijn schouders ligt) maar hack squats vind ik erg fijn en doe ik vaak!
 
Back
Naar boven