MuscleMeat

Progressie na 6 maanden trainen, 19 jaar. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flux

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2008
Berichten
2
Waardering
0
19 jaar.
6 maanden trainen.
68 KG
1.70 M



Eerste 3 maanden geleefd op 1200-1500 KCAL per dag, zonder proteine shakes.

Laatste 3 maanden 2000 KCAL per dag, 150 gram whey per dag, 3 maaltijden per dag + creatine mono.

Ik train 4 keer per week.
Doel was beachbody maar nu ga ik voor lichaam van 100 meter sprinters.

Juli 2007: 70 KG


f1.jpg




Beginfoto's 1 maart 2008: 59-60 KG

WTF @ uitstekende schouderbotten

f2.jpg





Deze was voordat ik whey shakes innam, ik kwam haast niks aan. Ik woog rond de 61 dacht ik.

f3.jpg




Ik begin hier met whey-shakes.
2 september 2008: 68 KG

f4.jpg



Tips zijn altijd welkom.

Wat is mijn bodyfat percentage % volgens jullie?

f2.jpg
 
Laatst bewerkt:
goeie progressie maar ik zou meer beginnen te eten. 2000 is echt weinig. als je beter wilt groeien zou ik meer eten. t is ook maar net wat je doel is natuurlijk maar 100 meter sprinters eten ook meer dan 2000 kcal per dag. volgens mij heb je goeie aanleg om te groeien en als je meer eet zal je snel meer massa pakken.
 
mooie progressie, nu nog wat meer eten en dan doorknallen;)
 
Ziet er goed uit, wat voor schema train je als ik vragen mag?
 
Dat heb je wel verdomd snel gedaan. Kuurtje gepakt?
 
mooie progressie op 6 maand , ma ziet wel niet zuiver uit of train je beestig goed :-)
 
goeie progressie maar ik zou meer beginnen te eten. 2000 is echt weinig. als je beter wilt groeien zou ik meer eten. t is ook maar net wat je doel is natuurlijk maar 100 meter sprinters eten ook meer dan 2000 kcal per dag. volgens mij heb je goeie aanleg om te groeien en als je meer eet zal je snel meer massa pakken.

Bedankt voor je tip, ik zal gaan beginnen met meer eten, alleen ben ik bang dat ik zo'n dik hoofd krijg dus ik deed 't altijd rustig aan.



Dat heb je wel verdomd snel gedaan. Kuurtje gepakt?

Nee, nooit gedaan + ik ga het ook nooit doen. Never.




mooie progressie op 6 maand , ma ziet wel niet zuiver uit of train je beestig goed :-)

Enige wat ik gebruikt heb is whey proteine shakes + creatine (van xxlnutrition). Ik denk dat het een combinatie is van aanleg + hard (!) trainen, ik ga er altijd 100% voor.
 
Verkapt: help-waarom-gain-ik-niet.

OT: nette progressie ! :)

Hoezo? Het is toch een nette prestatie dus wat zeik je.. Vroeg het me gewoon, af, de meesten lukt het niet in dat tijdsbestek.
 
Nice progressie!

Waarschijnlijk hard voor gewerkt maar toch, goede aanleg vermoed ik, zeker mee doorgaan!
 
Bedankt voor je tip, ik zal gaan beginnen met meer eten, alleen ben ik bang dat ik zo'n dik hoofd krijg dus ik deed 't altijd rustig aan.

Haha, no man een groot hoofd is de shiit:p, Kijk maar naar Papa Pudzianowski;)
 
Nette progressie Btw!!
 
Shit, jij hebt aanleg.
 
Dat heb je wel verdomd snel gedaan. Kuurtje gepakt?

:roflol: Jezus christus gast. Welke idioot gaat nu in het eerste half jaar een kuurtje pakken. En daarnaast, zo bijzonder is het nou ook weer niet.

OT: Wel brute gains idd, ziet er goed uit. Ga zo door+meer eten (als je nog meer wil gainen dan)
 
Wat waren je stats (BP, Sq, DL & MP) in het begin ongeveer, en wat zijn ze nu?
 
:roflol: Jezus christus gast. Welke idioot gaat nu in het eerste half jaar een kuurtje pakken.

Helaas, maar ik ken zat mensen in mijn omgeving die dat doen, en de dag door komen met een fles cola, een broodje kebab en 2 boterhammen met hagelslag :rolleyes: (triest, maar helaas die gasten bestaan, dus zo raar is het niet dat hij dat vraagt)

Vind wel dat de topicstarter goed op weg is en erg nette stats heb neer weten te zetten in six months!
 
Back
Naar boven