XXL Nutrition

Progressie Na Zes Maanden

Bezoekers in dit topic

heel lekker bezig, kerel! Keep it up!
 
even een vraagje:

ik wil graag verder in deze tak van sport:D
sterker nog ik zou misschien wel in de Naturel Junioren Klasse de competitie aan willen gaan.:rolleyes:

is dit over 2-3-4 jaar al mogelijk???

Bedank voor al jullie positieve comments:D
 
even een vraagje:

ik wil graag verder in deze tak van sport:D
sterker nog ik zou misschien wel in de Naturel Junioren Klasse de competitie aan willen gaan.:rolleyes:

is dit over 2-3-4 jaar al mogelijk???

Bedank voor al jullie positieve comments:D
kan je pas weten na een 2 a 3tal jaar he,heb je een P.T die daar ervaring mee heeft,poseren is zeer moeilijk;kan je niet even op je eigen gaan leren hoor;)
 
kan je pas weten na een 2 a 3tal jaar he,heb je een P.T die daar ervaring mee heeft,poseren is zeer moeilijk;kan je niet even op je eigen gaan leren hoor;)

dit is ook maar een ideaal. idd stom van mij om te vragen, niemand kan zien wat je potentie is :D

maar het is wel een mooi streef punt voor mij! ik vind de Naturels zooooo mooi!:o

we zullen zien!
 
progressie is idd goed. nu (of na de zomer i don't care) veeel gaan eten en niet bang worden dik te worden.

gaat wel goed komen dan:D
 
Lekkere progressie man! Ik hoop dat ik ook zoveel of zelfs meer gain in 5maand, ben nu bezig aan mijn 2de week :D

Succes!
 
dit was ook in 6 maanden :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sorry..een beetje slechte zin vandaag...

maar ik voel me weer wat beter :D
 
zeker zeer netjes man.
keep the good work up!
 
netjes, zeker back ziet er erg knap uit.
Vollere borst zal nog wel een beetje mooier totaalplaatje geven.
maar komt misschien ook wel omdat je zolaag in BF zit.
 
dit was ook in 6 maanden :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sorry..een beetje slechte zin vandaag...

maar ik voel me weer wat beter :D

wat is je punt???
crap post je maar ergens anders!!!

en als je denk dat het tweede plaatje zo grappig is dan denk ik dat jij de komende 6 maanden naar de psych kan...
 
wat is je punt???
crap post je maar ergens anders!!!

en als je denk dat het tweede plaatje zo grappig is dan denk ik dat jij de komende 6 maanden naar de psych kan...
dat is humor,moet kunnen in deze tijd,daarin verwerken we al onze frustraties etc etc..bedoelt er niets slechts mee ;)
 
Laatst bewerkt:
dat is humor,moet kunnen in deze tijd,daarin verwerken we al onze frustraties etc etc..bedoelt er niets slechts mee ;)

humor?!

er vliegt daar een man en een meisje van 9 door de lucht! die zijn inmiddels dood... omdat een of andere ramdebiel op een publiek in reed.

dat is geen humor!

dat vliegtuig oke daar kan ik nog wel de humor van inzien...

en btw on-topic pls... genoeg topics waar je dit kwijt kunt.
 
humor?!

er vliegt daar een man en een meisje van 9 door de lucht! die zijn inmiddels dood... omdat een of andere ramdebiel op een publiek in reed.

dat is geen humor!

dat vliegtuig oke daar kan ik nog wel de humor van inzien...

en btw on-topic pls... genoeg topics waar je dit kwijt kunt.
dit topic is ondertussen afgezaagd,goed bezig,goede progressie klaar:),wat tijd voor humor mag er ook best zijn;)
 
dit topic is ondertussen afgezaagd,goed bezig,goede progressie klaar:),wat tijd voor humor mag er ook best zijn;)

oke prima, maar ik vind dat geen humor!
 
humor?!

er vliegt daar een man en een meisje van 9 door de lucht! die zijn inmiddels dood... omdat een of andere ramdebiel op een publiek in reed.

dat is geen humor!

dat vliegtuig oke daar kan ik nog wel de humor van inzien...

en btw on-topic pls... genoeg topics waar je dit kwijt kunt.

Er waren toch ook mensen dood bij dat vliegtuigongeluk? Beetje hypocriet hoor
 
Er waren toch ook mensen dood bij dat vliegtuigongeluk? Beetje hypocriet hoor

aight, ik vond het gewoon niet zo tof dat ziet op m'n topic word gepost...

lekker off-topic.... nu weer on pls. (werk waarschijnlijk toch niet)
 
Timing en context is alles...

Normaal zou ik het smakeloos vinden, maar ik moest zo hard lachen...
"dit was ook in 6 maanden"
haha...
 
aight, ik vond het gewoon niet zo tof dat ziet op m'n topic word gepost...

lekker off-topic.... nu weer on pls. (werk waarschijnlijk toch niet)
jou topic!!! ik wil dit topic veranderen in wie kent er een leuke grap of heeft er grappige fimpjes,post ze hier maar,leuk of topic gaan doen :D
 
jou topic!!! ik wil dit topic veranderen in wie kent er een leuke grap of heeft er grappige fimpjes,post ze hier maar,leuk of topic gaan doen :D

dan moet tie weer verplaats worden naar een andere cat. z'on moeite. als jij het leuk vind om lekker off topic te gaan, maak dan een offtopic:D

Het Grote Grappen topic;)

be my guest, ik ga wel posten ;)
 
Back
Naar boven