MuscleMeat

Progressie Na Zes Maanden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tymen

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
15.553
Waardering
1.077
Lengte
1m78
nou mensen :D,

ik ben tymen, 1,74 lang, a.t.m. 65 kilo wegend met een vetpercentage van z'on 7-8%.

toch wel stiekem benieuwd naar mijn progressie:D, aangezien je zelf het beeld vaak vertekend, wil ik toch wel graag jullie commentaar horen.

ik ben begonnen in de sportschool nadat mijn MTB werd gejat:o... Dus als vervanging ben ik begonnen met spinnen, totdat mijn agillespees het niet meer leuk vond (na een maand:D)

toch maar eens in het krachthoekie gaan kijken. paar wat biceps oefeningen gedaan, en toch wel mooi die pomp :rolleyes: smaakt naar meer, sind dien ben ik me met de dag meer gaan verdiepen in BB. tot op de dag van vandaag.

genoeg slap geouwehoer:D

ik ben op oktober 2008 echt begonnen, dus z'on 7-8 maanden.

ps. ik heb ze verkeerd om geupload, eerst de nieuwe en dan de oude ;)

look enjoy and comment! Bij voorbaar dank voor jullie comments

(zie Handtekening, voor mijn log en meer pictures)

IMG_1798.jpg


IMG_1810.jpg


IMG_1326.jpg


IMG_1316.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mag je idd trots op zijn na 6 maandjes. :)
 
Best goed hoor :) Wat is een 'MTB' trouwens
 
Best goed hoor :) Wat is een 'MTB' trouwens

hahah een MounTainBike

dank jullie allemaal voor jullie commentaar:D

btw?! zijn en nog punten waar jullie liever nog wat meer massa zouden zien, of andere/meer foto's?
 
Verhoudingen zijn wel goed, maar een beetje meer massa overal is welkom natuurlijk ;)

Ben je serieus met voeding bezig?
 
Verhoudingen zijn wel goed, maar een beetje meer massa overal is welkom natuurlijk ;)

Ben je serieus met voeding bezig?

jazeker, al verwaterd het soms een beetje bij mij. vergeet gewoon te eten, of heb simpelweg geen zin, en kan mezelf niet dwingen.

ben begonnen met 59 kilo, en ging in no-time naar 66,5 kilo dus dat was bijna 8 gain. totdat ik vergat te eten en dat kostte mij z'on 2-3 kilo...

kijk bij mijn log voor mijn eetschema :) en trainingschema ofcourse....

(ff wat eten nu :P)
 
Goede progressie!
Goede piek op de biceps.
 
Zeer netjes in zo'n korte tijd, goede prestatie.
 
Nette progressie probeer op je back dubbel bicep je schouderbladen verder uit elkaar te drukken om je lats te showen. Ik zal ff in jou log kijken hoe het gesteld is met je voedings schema, want volgens mijn kan jij het wel hebben om is stevig te bulken. Maar dan moet je dit schema niet verwaarlozen natuurlijk;)
 
Ripped! Nice! Nu lekker massa gainen! (uiteraard als je verder in BB wilt)
Succes! Ziet er goed uit
 
NICE! Ga zo door
Alleen vind ik je biceps raar uitzien ?
 
Lekker bezig kerel, nette vergelijk fotos :cool:
 
Uuh dont know
Ziet er raar uit, mischien komt het door de foto. ???

Wel nice, ga zo door

ik zie er niks aparts aan :D
miss dat je bedoelt dat je niet helemaal rond lopen..

dankje voor jullie comments
 
En volhouden he;).

maar natuurlijk! al ga je wel minder strikt trainen, eten, enz, zijn wel punten waar ik de aandacht op moet vestigen:D
 
Back
Naar boven