AndroidHealthClinic

Progressie over 1 jaar, van 65kg naar 85kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jij bent goed bezig ze maat..
wacht maar binnen 2-tal jaar als je zo verder doet..:eek:
 

Jawel alex..

De belangrijkste tip die je iemand maar kan geven:

Als je nog 10 minuten te trainen hebt.. en je moet kiezen tussen:

1: squatten/deadliften/een andere fatsoenlijke compound
2: curl/extension/buikspier/Side raise/whatever oefening

kies IN GODSNAAM voor optie 1... dan wordt je sterk en groot.
 
Precies J75834, maar iets nog belangrijkers is dat je de binnekant borst niet verwaarloost, dan kun je een eventuele cariere op het podium wel gedag zeggen.
 
Precies J75834, maar iets nog belangrijkers is dat je de binnekant borst niet verwaarloost, dan kun je een eventuele cariere op het podium wel gedag zeggen.

Maar da's natuurlijk vanzelfsprekend.
 
nette vooruitgang! Op de wedstrijd iedereen ownen hé ;)
 
netjes goed gedaan:cool:
 
waarom kleur je de hele tijd je gezicht weg

niet dat me het boeit je gezicht te zien ma vind et gewoon beetje raar :P
 
Thanks all!



Mijn krachstats toen ik begon waren ongeveer het volgende:

Bench 1x50kg
Squat 10x45kg (niet tot parallel, nu doe ik ze wel op goede diepte uiteraard)
Deadlift 10x60kg (Dit ging rap omhoog, na een stuk of 10 trainingen zat ik al op 1x140, maar vanaf toen ben ik gedwarsboomd door wat lichte blessure's).

Je traint ook op een andere manier met die korte sets. Zelf heb ik het altijd op sets van 8 reps gehouden in het begin. Maar op jouw manier bouw je wel sneller kracht op denk ik.
 
waarom kleur je de hele tijd je gezicht weg

niet dat me het boeit je gezicht te zien ma vind et gewoon beetje raar :P

Ik sta liever niet met mn kop op halfnaakte foto's op het internet, doen wel meer mensen:p.

@Marcuss: Ik train idd veel low rep, maar in combinatie met genoeg eten werkt dat ook zeer goed voor massa.
 
en hoe kom jij aan 20 kg in 1 jaar tijd :rolleyes:
 
netjes, zo moet dat..
 
Had zelfs een hoop meer in kunnen zitten als ik achteraf terugkijk, 20kg moet voor iedere beginner mogelijk zijn mits ze serieus trainen, niet eindeloze setjes curls, extensions ed doen en wat quarter squats voor benen maar gewoon 3x per week zwaar fullbody (squats, presses, rows, chins, deadlift en oly lifts) + 5000kcals per dag.
 
flink gebulkt, zeker goede progressie!
 
tja 20kg je bent 15 je groeit nog in de lengte(extra kgs)+ je was zwaar ondervoed. dus ik vind het een goeie prestatie maar het is niet onmogelijk.nu doorgaan je bent jong dus er zit nog veel rek in
 
ziet er goed uit:P
ga zow door
 
zeer sexy geworden alex!

nee even serieus, super vooruitgang!
 
Back
Naar boven