MuscleMeat

Progressie tijdens cruise

  • Topic starter Boca
  • Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 1K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Boca

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
1.916
Waardering
1.002
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Regelmatig lees ik dat een cruise is voor het spierbehoud van wat je tijdens een blast hebt gewonnen. Maar waarom zal je niet verder progressie maken? Je hebt meer testo dan een natty in je lichaam die toch ook gewoon progressie maken al is het in kleine stapjes.
 
Regelmatig lees ik dat een cruise is voor het spierbehoud van wat je tijdens een blast hebt gewonnen. Maar waarom zal je niet verder progressie maken? Je hebt meer testo dan een natty in je lichaam die toch ook gewoon progressie maken al is het in kleine stapjes.
schrijft men ook dat je geen progressie maakt in bridge/cruise ?
 
Heb het hier voorbij zien komen en dat lijkt mij nogal sterk dat je alleen blij moet zijn met spierbehoud als je een veelvoud test in je lichaam stopt van wat jezelf zou aanmaken.
 
Heb het hier voorbij zien komen en dat lijkt mij nogal sterk dat je alleen blij moet zijn met spierbehoud als je een veelvoud test in je lichaam stopt van wat jezelf zou aanmaken.
Dat wordt aangegeven tbv spierbehoud, en overgang naar 2e kuur. Jij denkt zelf dat je dan geen minimale progressie kan maken. Gebruik je de hgh nog steeds ?
 
Dat wordt aangegeven tbv spierbehoud, en overgang naar 2e kuur. Jij denkt zelf dat je dan geen minimale progressie kan maken. Gebruik je de hgh nog steeds ?
Nee helaas niet. Geen hg hgh te vinden meer. Baal er flink van want wilde echt zien wat dit op langere termijn zal doen.
 
Dat wordt aangegeven tbv spierbehoud, en overgang naar 2e kuur. Jij denkt zelf dat je dan geen minimale progressie kan maken. Gebruik je de hgh nog steeds ?
Ik denk zelfs meer dan minimale progressie. Afhankelijk van hoelang en hoeveel je al he gebruikt in het verleden.
Zit eraan te denken om test te blijven gebruiken namelijk voor onbepaalde tijd. Ben ook alweer 38
 
Ik denk zelfs meer dan minimale progressie. Afhankelijk van hoelang en hoeveel je al he gebruikt in het verleden.
Zit eraan te denken om test te blijven gebruiken namelijk voor onbepaalde tijd. Ben ook alweer 38
wat is je huidige test en vrije test ?
als dat redelijk op pijl is, zou ik niet zo voor langere tijd test gaan/blijven gebruiken
 
Ik weet dat niet want ik heb niets laten testen. Weet dat het onverstandig is.

Ooit vertelde een grote bb mij dat zolang je een erectie kan krijgen dat het goed is. Denk dat dit wel achterhaald is haha 🤣🤣
 
Ik weet dat niet want ik heb niets laten testen. Weet dat het onverstandig is.

Ooit vertelde een grote bb mij dat zolang je een erectie kan krijgen dat het goed is. Denk dat dit wel achterhaald is haha 🤣🤣
Douche verhalen :laugh:
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Hoevaak zou je dat controleren p.j.?
 
Hoevaak zou je dat controleren p.j.?
afhankelijk van je kuren. Sowieso voor en na de kuur. Tussendoor(in kuur) kun je ook je Test, Vrije test en E2 laten meten om te kijken wat het verschil is, of je gear real is.

Ik laat het regelmatig doen, wil gewoon de data vergelijken met elkaar ook al voel je je goed. oa laag HDL en verhoogd LDL merk je zo 1-2-3 niets van
 
Jij hebt een goede band met je HA dat scheelt ook.
 
Een cruise is voornamelijk bedoeld om je progressie te behouden en weer wat 'redelijke' bloedwaardes te krijgen.

Natuurlijk kan je nog progressie maken tijdens een cruise maar dat voelt een beetje alsof je natty bezig bent.
 
Ook een verschil in dosis natuurlijk. Cruise met 300mg TestE/C en 150mg Primo/Tren, is wat anders dan 150/175mg TestE/C of susta only. en je op welk BW
 
Cruise tussen 100 en 200 mg bedoel ik.
 
Cruise tussen 100 en 200 mg bedoel ik.
Om stabiele waarden te krijgen, zou ik wel een vaste waarde aanhouden elke week . TRT is veelal lager dan Cruise
 
Cruise tussen 100 en 200 mg bedoel ik.
Als je al ver over je 'natuurlijke' max zit zou ik idd niet te veel verwachten van 100 tot 200mg test, op 100mg is het doei gains ook.
 
Ook een verschil in dosis natuurlijk. Cruise met 300mg TestE/C en 150mg Primo/Tren, is wat anders dan 150/175mg TestE/C of susta only. en je op welk BW
Cruisen met tren?
 
Back
Naar boven