MuscleMeat

Progressie topic 'iheartlife'

Bezoekers in dit topic

Je bent echt bijna niet te verstaan op vol volume op een iPhone. Je eerste vlog, dus geen kritiek, maar wel frustrerend soms..

De delen die wel te verstaan zijn, die zijn wel een beetje tenenkrommend :o

Ik ben niet picture perfect maar ik ben wel echt, want ik draag geen make up als ik thuis ben of als ik naar de supermarkt ga.. :roflol:

Nou iedereen moet hier zelf maar zijn of haar conclusie uit trekken.. Na deze statement ben ik gestopt met kijken.

Je bedoelt t vast niet zo hoor, maar t komt wel een beetje vreemd over.
 
Je bent echt bijna niet te verstaan op vol volume op een iPhone. Je eerste vlog, dus geen kritiek, maar wel frustrerend soms..

De delen die wel te verstaan zijn, die zijn wel een beetje tenenkrommend :o

Ik ben niet picture perfect maar ik ben wel echt, want ik draag geen make up als ik thuis ben of als ik naar de supermarkt ga.. :roflol:

Nou iedereen moet hier zelf maar zijn of haar conclusie uit trekken.. Na deze statement ben ik gestopt met kijken.

Je bedoelt t vast niet zo hoor, maar t komt wel een beetje vreemd over.

Ik ga nooit naar de supermarkt zonder make up.
 
Ik ga nooit naar de supermarkt zonder make up.

Precies, beetje mascara doet wonderen voor je ogen.. Maar dan ben je niet echt zag ik net in een hippe vlog..
 
Ik verstond de helft -of driekwart ofzo- niet en daarom na 1,5 minuut maar afgehaakt.
Begrijp ik het goed dat dit je huidige shape is 19 weeks out?
 
Je bent echt bijna niet te verstaan op vol volume op een iPhone. Je eerste vlog, dus geen kritiek, maar wel frustrerend soms..

De delen die wel te verstaan zijn, die zijn wel een beetje tenenkrommend :o

Ik ben niet picture perfect maar ik ben wel echt, want ik draag geen make up als ik thuis ben of als ik naar de supermarkt ga.. :roflol:

Nou iedereen moet hier zelf maar zijn of haar conclusie uit trekken.. Na deze statement ben ik gestopt met kijken.

Je bedoelt t vast niet zo hoor, maar t komt wel een beetje vreemd over.

bedankt voor de tip! ik ga er wat aan doen! komt misschien door de muziek die ik eronder heb geplaatst.

en het is spijtig om te horen dat je bent afgehaakt over mijn geen make up comment. ik bedoelde er alleen mee te zeggen, dat ik niet vaak make up draag en dit dus ook niet in mijn video's doe.. het was meer een statement van feeling comfortable wearing no make up. omdat je zo vaak meiden picture perfect op youtube video's voorbij ziet komen, en ik daar dus niet aan voldoe.
 
Ik verstond de helft -of driekwart ofzo- niet en daarom na 1,5 minuut maar afgehaakt.
Begrijp ik het goed dat dit je huidige shape is 19 weeks out?
Knap dat je dat kan zien onder een trainingspak?
 
Knap dat je dat kan zien onder een trainingspak?

1:07 - 1:13

if-you-know-what-i-mean.png
 
Laatst bewerkt:
Je bent echt bijna niet te verstaan op vol volume op een iPhone. Je eerste vlog, dus geen kritiek, maar wel frustrerend soms..

De delen die wel te verstaan zijn, die zijn wel een beetje tenenkrommend :o

Ik ben niet picture perfect maar ik ben wel echt, want ik draag geen make up als ik thuis ben of als ik naar de supermarkt ga.. :roflol:

Nou iedereen moet hier zelf maar zijn of haar conclusie uit trekken.. Na deze statement ben ik gestopt met kijken.

Je bedoelt t vast niet zo hoor, maar t komt wel een beetje vreemd over.

Ik kijk altijd zonder geluid
 
Wie is je coach?
 
ik heb nog geen coach, ik heb een paar "intakes" gehad, ik moet even goed na denken over wat de beste keuze zal zijn.

Iemand met veel ervaring en niet iemand die 1 wedstrijd heeft gedaan en alles denkt te weten ;)
 
Iemand met veel ervaring en niet iemand die 1 wedstrijd heeft gedaan en alles denkt te weten ;)

Wat mij opvalt bij de coaches die veel ervaringen hebben is dat ze een hoop klanten hebben, en ik ben bang dat ik niet de nodige aandacht krijg waar ik voor betaal (vaak hoog)
Er zijn voor en nadelen die ik aan het afwegen ben, zo weet ik iemand die hier in de buurt zit en dus mij in levende lijve kan zien en dingen kan bespreken, maar binnenkort zijn eigen eerste wedstrijd gaat doen.
terwijl een coach die veel ervaring heeft je alleen van foto's ziet en dmv whatsupp gesprekken met je communiceert.
 
Of je spreekt af dat je 1x in de week langs gaat voor een check up ;)

Maar inderdaad, er zijn altijd voor en nadelen.
 
Back
Naar boven