XXL Nutrition

Progressie topic 'iheartlife'

Bezoekers in dit topic

Klopt ik ben dus door me rug gegaan... Ik heb nu 3 weken geen squats gedaan.. Ik wil rustig aan weer opbouwen en beter aan mijn tecniek werken ipv de gewichten.. It sucked
 
Ai, ai, beterschap
 
Ai! Hopelijk herstel je snel..
 
bedankt allemaal!
Het gaat al een stuk beter al moet ik zeggen dat ik nog niet totaal hersteld ben. Wanneer ik zwaarder probeer voel ik al beginnende pijn komen, wel heb ik al met een belt geprobeerd te squatten en deadliften en ik moet weggen dat dit een stuk beter ging.

ik heb in de maand juni many cheat meals gehad en daarom wilde ik voor de maand juli mezelf weer uitdagen om me aan mijn dieet te houden.
en daarom heb ik een kleine challenge in het leven geroepen.
 
Techniek is belangrijkste. Als je zwaar gaat kun je een riem gebruiken. Vind imo onzin bij lichtere sets.
Zorgen dat je je core versterkt;)
 
Vraag me altijd af wat anderen denken van zon persoon die alles filmt ik zou para worden van zon chick. Maar goed iedereen zn eigen.
 
Vraag me altijd af wat anderen denken van zon persoon die alles filmt ik zou para worden van zon chick. Maar goed iedereen zn eigen.

Haha ik film niet alles hoor en ja mijn vriend word er wel eens para van. Maargoed ik wordt ook wel eens para van hem;) haha
 
Ben eigenlijk wel benieuwd wat je met je website., YouTube en insta wilt bereiken. Waarvan onderscheid je je van de zoveel andere fitchicks die vloggen bloggen etc? Of ben je daar niet mee bezig?
 
Ik vind het vooral leuk om te doen. De 2e reden was dat ik zelf mijn progressie wilde bijhouden. Ik heb bijvoorbeeld vanaf dag 1 van mijn afval journey gevlogt als ik dat nu terug kij K naar dag 1 en dan het verschil zie ben ik super trots.
En dan maak het me niks uit dat ik maar 10 views op zon video heb.

Ik denk dat ik op instagram nu al zon 10.000 volgers had kunnen hebben als ik ze allemaal terug had gevolgt. Liever weinig echte volgers dan bullshit volgers.

Ik doe het vooral voor mezelf omdat ik het leuk vind (hobby) en als ik daar andere bij kan helpen/motiveren is dat mooi meegenomen.
 
Misschien ook handig als je na het volgen niet direct weer ontvolgd haha;)
 
Doe ik ook niet. Gebeurd bij mij wel heel veel zo'n dikke vette onzin af en toe.
 
Doe ik ook niet. Gebeurd bij mij wel heel veel zo'n dikke vette onzin af en toe.
Niet bewust misschien:p
Heb zo'n appje die aan geeft wanneer iemand ontvolgd en werd na een dag ofzo weer door jou ontvolgd. Maakt niet uit verder hoor lol.
 
Jou misschien ontvolgd?
 
[Link niet meer beschikbaar]

nieuwe post over mijn porgressie van juni.
 
http://iheartfitlife.nl/joliejuli-challenge-vlog-1-supplementen-uitleg/

En weer een nieuw artikel met daarin mijn nieuwste vlog; wat ik eet op een dag, wat ik weeg en hoe ik eruitzie, (vr)eetbuien en een uitleg over welke supplementen ik gebruik beschreven in de blog post.

Enjoy!

Mijn vetpercentage is helaas onveranderd in de maand juni. 20,3% nog steeds. werk aan de winkel dus!
 
Afgelopen weekend zijn mijn vriend en ik naar Brussel geweest voor een weekend weg.
Na dit weekend ga ik in prep voor mijn eerste bikini wedstrijd, dus ik heb even alles gegeten waar ik trek in had.

 
Hahaha, ook even de dumbbells allemaal terug op de juiste plek leggen, zo moesten er meer mensen zijn :thumbs:
Succes met je voorbereiding !
 
Zo zou IEDEREEN moeten zijn.

Iedereen zou idd het gerief gewoon moeten opruimen, uiteraard ! Maar ik ben er zeker van dat het aantal dat hele rack terug sorteert enorm dun gezaaid is, ik denk niet dat je het filmpje gezien hebt, toch ? :D
 
Iedereen zou idd het gerief gewoon moeten opruimen, uiteraard ! Maar ik ben er zeker van dat het aantal dat hele rack terug sorteert enorm dun gezaaid is, ik denk niet dat je het filmpje gezien hebt, toch ? :D

Neen te lui voor :) Krijg het hier niet geopend.
 
Back
Naar boven