Fitness Seller

Progressie topic 'iheartlife' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iheartfitlife

Cool Novice
Lid geworden
12 apr 2016
Berichten
97
Waardering
27
Lengte
1m63
Massa
59kg
EDIT//
ik ben door de mods gewaarschuwd door mijn spamming naar mijn website en youtube kanaal. vandaar dat dit nu een "verzamel" topic is geworden van updates op mijn website en youtubekanaal. //END

Sinds 1 januari 2016 probeer ik weer helemaal in vorm te komen. Elke maand post ik een artikel op mijn website met mijn progressie, kijken jullie mee?
[Link niet meer beschikbaar]
 
leuk! heb geabonneerd op je kanaal x
 
Nette doelen, prima progressie! Ga zo door zou ik zeggen :)

Ik zeg overigens niet dat mijn Nederlands 100% goed is, maar als blog schrijfster zou ik toch iets meer aandacht besteden aan je tekst. Interpunctie klopt niet overal en 'me' in plaats van 'mijn' kan echt niet. Gewoon een tip die ik je mee wil geven!
 
Nette doelen, prima progressie! Ga zo door zou ik zeggen :)

Ik zeg overigens niet dat mijn Nederlands 100% goed is, maar als blog schrijfster zou ik toch iets meer aandacht besteden aan je tekst. Interpunctie klopt niet overal en 'me' in plaats van 'mijn' kan echt niet. Gewoon een tip die ik je mee wil geven!

Bedankt ik ga er op letten is idd niet erg netjes.
 
Waar blijven die filmpjes ? ;)
 
Ik ga met Pinksteren weer een video opnemen.. Ik be. De afgelopen week alleen op de piekuren wezen sporten dus dan is filmen in de sportschool niet zo'n goed idee ;)
 
Na een week ziek geweest te zijn en een hoop chocolade naar binnen hebben gewerkt, ben ik weer gezond aan het eten, en ben ik weer elke dag gaan sporten.

Na wat problemen met het uploaden van mijn video is ie er eindelijk:


Full day of eating + lower body workout (Follow me to fit series)

Opbouwende kritiek is altijd welkom ;)

subscribers are more than welcome :)
 
Laatst bewerkt:
Als je zo slim wil zijn om een Engelse zin erdoorheen te gooien, spel het dan op zijn minst correct.
Ik ben blij dat jij zo slim bent;) ik heb het aangepast. Dankjewel
 
je uitvoering op squat en deadlift hebben nog wel een hoop werk nodig
Klopt. Ik ben van plan om bij een crossfit sportschool te gaan trainen/ les te volgen, daar word goed gewerkt en opgelet op uitvoering.
 
Klopt. Ik ben van plan om bij een crossfit sportschool te gaan trainen/ les te volgen, daar word goed gewerkt en opgelet op uitvoering.

qua techniek vind ik crossfiters ook vaak erg matig. Maar als je je lift zelf al filmt kun je zelf ook een hele hoop aan techniek doen. Je ziet zo op film al heel snel een paar puntjes nu die je moet fixen
 
Wat hier boven gezegd wordt . Uitvoering kan zeker nog stukken beter imo.

Prima als motivatie filmpjes maar als instructie zou ik ze niet gebruiken /adviseren.
 
qua techniek vind ik crossfiters ook vaak erg matig. Maar als je je lift zelf al filmt kun je zelf ook een hele hoop aan techniek doen. Je ziet zo op film al heel snel een paar puntjes nu die je moet fixen

dat is zeker waar, ik heb altijd wel wanneer ik video's terug kijk dat ik denk... hmmm dat had beter gekund, maar goed algaande leert men.



anyway ik vind het gewoon leuk om te filmen en te editten, het is ook een extra motivatie voor mezelf om er zo mee bezig te zijn. het voelt goed en ik heb er plezier in.

ik heb een nieuw videootje gemaakt: Grocery haul + Meal prep.
website post: [Link niet meer beschikbaar]
Directe youtube link:
 
weer een nieuwe video online:

 
Lekker bezig!

Ik zou wel echt gaan werken aan de positie van je rug (erg vaak bol). Daar ga je echt last van krijgen op den duur.
 
Back
Naar boven