AndroidHealthClinic

Progressie topic + trainschema. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ebffc84af7b476cdafaecd6d52e49f52.png

https://gyazo.com/ebffc84af7b476cdafaecd6d52e49f52
 
Hoe gaat het met het oppakken van trainen en cardio?
 
Hoe gaat het met het oppakken van trainen en cardio?
Niet goed. Ik heb moeite met het starten, als ik eenmaal begonnen ben gaat het altijd goed. Ik loop wel elke dag nog steeds maar ben niet helemaal tevreden dus
 
Het is vaak de eerste aanzet te starten. Eenmaal bezig ja.
Misschien een soort van planning maken? Dat je af kan strepen wat je gedaan hebt?

Of hier een schop komen halen :D
 
Het is vaak de eerste aanzet te starten. Eenmaal bezig ja.
Misschien een soort van planning maken? Dat je af kan strepen wat je gedaan hebt?

Of hier een schop komen halen :D
Het is nummer 2 op mijn wekelijkse doelen lijst.

FE7EDC09-2FB9-4002-A381-E6F39690366A.jpeg
 
Omdat ik vrijwel elke dag dezelfde soort dingen eet ga ik een week proberen mijn eten niet bij te houden. Word het een beetje zat 😁 kijken hoe het gaat na 1 week vanaf nu
 
Omdat ik vrijwel elke dag dezelfde soort dingen eet ga ik een week proberen mijn eten niet bij te houden. Word het een beetje zat 😁 kijken hoe het gaat na 1 week vanaf nu
OP een gegeven moment si het een soort gewoonte. Je kent je gewoontes en leert het dan ook goed inschatten. Denk dat je er best goed aan kan doen. Dan heb je het idee los te laten terwijl je niet loslaat. Maar zijn even al die getallen weg uit je hoofd. Het kan zomaar veel rust geven.
Zet hem op!
 
OP een gegeven moment si het een soort gewoonte. Je kent je gewoontes en leert het dan ook goed inschatten. Denk dat je er best goed aan kan doen. Dan heb je het idee los te laten terwijl je niet loslaat. Maar zijn even al die getallen weg uit je hoofd. Het kan zomaar veel rust geven.
Zet hem op!
Gisteravond dacht ik ineens ben elke keer bezig met wat ga ik eten en wanneer. Ik weet nu inderdaad wat ik kan eten op een dag en heb ook gemerkt dat ik soms op dagen extra calorieën ga eten om aan de 2500 te komen.
 
Je leert je lijf kennen en vooral jezelf. Zo wen je ook aan een soort van vat ritme. Je weet welke maaltijden je voor elkaar uit kan wisselen. Daarom zeg ik ook altijd. Het is eerst een tijd wennen aan een schema maar met de tijd wordt het je gewoon en is het echt berekenen niet meer altijd nodig. Twijfel je na een paar weken dan hou je het weer even 1 a 2 dagen bij en dan ben je weer op het punt van ja ik weet het weer. Het blijft proberen. Je bent geen pro en het moet ook leuk blijven. Niet alles draait om eten. Maar de gewoonte van het hoe en wat en wanneer slijt er vanzelf in. :)
Doe je goed! Ben benieuwd hoe het je bevalt en wat het voor je doet. (meer leven ;) )
 
Update:

Was kilo aangekomen en merk dat als ik het niet bijhoud ik me veel makkelijker laat gaan.
Hou het nog steeds niet bij maar laat me minder gaan.

Beweeg heel veel, ga bijna mijn huis niet uit maar doe toch 8/10k stappen omdat ik thuis heel veel loop.
Doe ook elke dag opdrukken dus het gaat allemaal goed.
 
How's life here??
 
He marina

life is good. Kleine kilo aangekomen maar daardoor heb ik wel lekker vrijheid in me hoofd om gewoon te eten zonder alles te wegen. Ik ben zeker nog elke dag bewust van wat ik eet. Doe elke dag minimaal 20x opdrukken en 10k stappen dus gat allemaal prima. Hoop dat het daar ook goed gaat 😁
 
He marina

life is good. Kleine kilo aangekomen maar daardoor heb ik wel lekker vrijheid in me hoofd om gewoon te eten zonder alles te wegen. Ik ben zeker nog elke dag bewust van wat ik eet. Doe elke dag minimaal 20x opdrukken en 10k stappen dus gat allemaal prima. Hoop dat het daar ook goed gaat 😁
Kijk eens aan. Dat klinkt goed. Genieten van het leven, bewust en zonder stress eten en toch lekker fit blijven. Dat doe je goed :thumb:
als de sportscholen weer opengaan zal het vast en zeker nog beter gaan. Keep it up he! Je doet het goed :thumb:
 
Weer is een update. Ben nu ongeveer rond de 8kg aangekomen en ben langzaam weer voeding aan het afbouwen. Merkte dat ik veel zoetigheid at en geen rem meer heb. Vind het lastig om af te bouwen omdat ik weer zo gewend ben geworden aan eten wanneer ik wil. Had niet verwacht dat het zo moeilijk was. Ga hier weer elke dag bijhouden wat ik heb gegeten als steuntje in me rug. Als ik slechte dagen heb dan please brand me maar af want dat kan ik goed gebruiken als motivatie 😁
 
Welkom terug.
Maar balen dat t niet zo wil. :(
Misschien de periode voordat je de rem losliet jezelf teveel (zoet) ontzegt?
Das wel vaak een reden dat er bij starten van weer iets eten wat je jezelf lang ontzegt hebt een soort van "urge" ontstaat om erin door te schieten.
Zeg niet dat t zo is maar zou kunnen...

In ieder geval top dat je t weer oppakt. :thumb:
Probeer in je voeding ook jezelf wat toe te staan. Ook Zoet of iets wat je echt lekker vind kan je in je schema inplannen.
Als je er hulp/steun bij nodig hebt vraag t dan hé! Daar heb je dit log ook voor.

Afbranden = fout!!
Motiverende schop is beter :D
Zet hem op. Je weet dat je t kan. :)
 
Welkom terug.
Maar balen dat t niet zo wil. :(
Misschien de periode voordat je de rem losliet jezelf teveel (zoet) ontzegt?
Das wel vaak een reden dat er bij starten van weer iets eten wat je jezelf lang ontzegt hebt een soort van "urge" ontstaat om erin door te schieten.
Zeg niet dat t zo is maar zou kunnen...

In ieder geval top dat je t weer oppakt. :thumb:
Probeer in je voeding ook jezelf wat toe te staan. Ook Zoet of iets wat je echt lekker vind kan je in je schema inplannen.
Als je er hulp/steun bij nodig hebt vraag t dan hé! Daar heb je dit log ook voor.

Afbranden = fout!!
Motiverende schop is beter :D
Zet hem op. Je weet dat je t kan. :)
Haha ja motiverende schop bedoel ik ook maar noem het verkeerd.
 
Back
Naar boven