XXL Nutrition

Progressie tot nu toe. Tips gevraagd ;)

Bezoekers in dit topic

@paulvri: als je biceps moeilijk groeien, probeer ze dan eens samen met je benen te trainen.
Zorg dat je dagelijks genoeg eet en heb vooral geduld. Het is geen sprintwedstrijd.
 
@paulvri: als je biceps moeilijk groeien, probeer ze dan eens samen met je benen te trainen.
Zorg dat je dagelijks genoeg eet en heb vooral geduld. Het is geen sprintwedstrijd.

Zelfs dat heb ik een tijdje gedaan. Armen en benen op dezelfde dag. Het is niet alleen de biceps trouwens.
 
Zelfs dat heb ik een tijdje gedaan. Armen en benen op dezelfde dag. Het is niet alleen de biceps trouwens.

Gewoon volhouden, niet smokkelen met off dagen (lees: ik wil wel, maar kan niet... snik snik boehoe...) en kleine succesjes boeken op de lange termijn (jaren). Vol voor gaan en 'less is more'.

Overigens een leuk stuk op een informatieve website...
 
Topic is geüpdatet, 2 nieuwe foto's erbij met betere belichting.
 
Die man voor jou heeft er geen probleem mee dat je foto's trekt waar zen pieteleuter op te bewonderen valt?
 
Ik ben nu 7 maanden bezig en ook een ecto denk ik, 10 kilo aangekomen een dikke buik het is klote maarja ik train mijn buik ook niet, mijn vet percentage was 5 procent nu zit ik op 11 procent vet ,lengte is 1 meter 74

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

wanneer wil je gaan cutten?
 
Haha naked dude op de achtergrond.
 
Haha naked dude op de achtergrond.

No shit :p vreemd dat dat niemand eerder opviel op een kerel na. Maar who cares, 't is ni zichtbaar he ;)

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Ik ben nu 7 maanden bezig en ook een ecto denk ik, 10 kilo aangekomen een dikke buik het is klote maarja ik train mijn buik ook niet, mijn vet percentage was 5 procent nu zit ik op 11 procent vet ,lengte is 1 meter 74

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

wanneer wil je gaan cutten?


Je zult te veel calorieën hebben gegeten dan he. Ik probeer nu langzaam maar zeker vet te verliezen. Zit al onder de 17.5 % op hetzelfde gewicht.
 
*Update*

Lichte cut gedaan (van 83.5 kg avondgewicht naar 79.5 kg avondgewicht) Huidplooimeting wees uit dat ik 13.3 % zou hebben, wat mij sterk lijkt. (plooien waren zogezegd 3 voor triceps, 3 voor biceps, 9 voor rug en 16 voor buik). Armomtrek is gelukkig hetzelfde gebleven.

Kan iemand een schatting maken van vp? Ik zou zelf geen 13.3 % zeggen, ten eerste omdat ik er minder droog uitzie dan de foto's van vorige zomer waar ik 14.7 % bleek te hebben en verder ook omdat er nog wat vet over m'n broek hangt (klein rolletje) als ik zit en een riem draag.

2cxb5h2.jpg

9hifx5.jpg
 
Wat is de reden dat je avond gewicht pakt? en niet gewoon je ochtendgewicht na het toiletbezoek? s avonds zit je lichaam vol, ik zou toch wel 13-14% schatten hoor. Verder vanaf het begin heb je zeker goede progessie gemaakt alleen lijkt het of je een goede dirty bulk er tegen aan heb gegooid door best veel vet erbij te gainen wat best zonde is.
 
Wat is de reden dat je avond gewicht pakt? en niet gewoon je ochtendgewicht na het toiletbezoek? s avonds zit je lichaam vol, ik zou toch wel 13-14% schatten hoor. Verder vanaf het begin heb je zeker goede progessie gemaakt alleen lijkt het of je een goede dirty bulk er tegen aan heb gegooid door best veel vet erbij te gainen wat best zonde is.

Avondgewicht omdat ik thuis bij m'n ouders of op m'n kamer nog geen eigen digitale weegschaal heb en dus bijgevolg op die in de gym meet. Maar binnenkort ga ik er wel eentje kopen.
Ja, vroeger heb ik zonder al te veel verstand gebulkt... ook veel carbs voor het slapen en dat heb ik nu allemaal afgeleerd. Maar 13-14 % ? Op die foto van vorige zomer had ik volgens de meting 14.7 % en lijk ik toch wel iets droger, niet? Daarom ben ik confused.

Maar ik ben volgens mij niet het type ecto dat kan eten wat hij wil zonder veel vet te gainen... al heb ik daar wel de frame voor :l

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Foto is wel flexed everywhere btw.
 
Back
Naar boven