MuscleMeat

Progressie

Bezoekers in dit topic

Delano21

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2009
Berichten
9
Waardering
0
Goedenmiddag alle buffels.

Ik train nu al een aantal jaren, 3 om precies te zijn. Gewoon buffelen! Nu ben ik bezig met droog trainen. Nu begin ik dus op mijn voeding te letten. Nu wil ik weten: ben ik op de goede weg? (kwa foto:progressie)

Adios

Delano

Delaski22.JPG
 
Maak is een betere foto.. en heb je stats?
 
Andere foto!

Ik heb alleen nog een oude foto. Dit was de nieuwste. Ik zal morgen na mijn training even wat foto's schieten.

Stats:
Leeftijd: 20
Gewicht: 85
BF: nog nooit gemeten.

PIC-0159.jpg
 
Jongen jammer dat jij je 3 jaar geleden niet hier hebt ingeschreven want dan had je waarschijnlijk 10 kilo zwaarder gewogen

Maar goed leuk begin, ga je nu maar eens serrieus inlezen en laat de kilos maar komen!!!
 
Okay! Ieder zijn eigen mening uiteraard. Maar ik ben bezig om nog meer af te vallen. Ik wil zo droog mogelijk worden voor de zomer. Of zou dat jammer zijn? Ik heb vaak genoeg gehoord dat ik groot kan worden.
 
Niet afvallen vreten moet je je wil toch spieren kweken of niet?
 
Je hebt al nouwelijks vet man. Ik zou gewoon flink gaan vreten een paar maanden, en dan eventueel voor de zomer 4 weekjes cutten, ookal zou ik me daar ook niet echt druk om maken.
 
Je hebt volkomen gelijk! Alleen ik wil graag een normaal postuur behouden met een laag vetpercentage. Ik doe namelijk ook kickboksen. Hierbij is het van belang om niet te zwaar te worden en niet te veel snelheid verliezen. Daarom doe ik per oefening 5 setjes met 15 herhalingen. Ik train ongeveer 7 oefeningen per spiergroep en ik pak 2 spiergroepen. Bij elkaar zo een 14 oefeningen, exclusief buikspieroefeningen. Dan moet het lukken (i.c.m. voeding) om zo ripped mogelijk te gaan toch?