MuscleMeat

Progressie

Bezoekers in dit topic

Delano21

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2009
Berichten
9
Waardering
0
Goedenmiddag alle buffels.

Ik train nu al een aantal jaren, 3 om precies te zijn. Gewoon buffelen! Nu ben ik bezig met droog trainen. Nu begin ik dus op mijn voeding te letten. Nu wil ik weten: ben ik op de goede weg? (kwa foto:progressie)

Adios

Delano

Delaski22.JPG
 
Maak is een betere foto.. en heb je stats?
 
Andere foto!

Ik heb alleen nog een oude foto. Dit was de nieuwste. Ik zal morgen na mijn training even wat foto's schieten.

Stats:
Leeftijd: 20
Gewicht: 85
BF: nog nooit gemeten.

PIC-0159.jpg
 
Jongen jammer dat jij je 3 jaar geleden niet hier hebt ingeschreven want dan had je waarschijnlijk 10 kilo zwaarder gewogen

Maar goed leuk begin, ga je nu maar eens serrieus inlezen en laat de kilos maar komen!!!
 
Okay! Ieder zijn eigen mening uiteraard. Maar ik ben bezig om nog meer af te vallen. Ik wil zo droog mogelijk worden voor de zomer. Of zou dat jammer zijn? Ik heb vaak genoeg gehoord dat ik groot kan worden.
 
Niet afvallen vreten moet je je wil toch spieren kweken of niet?
 
Je hebt al nouwelijks vet man. Ik zou gewoon flink gaan vreten een paar maanden, en dan eventueel voor de zomer 4 weekjes cutten, ookal zou ik me daar ook niet echt druk om maken.
 
Je hebt volkomen gelijk! Alleen ik wil graag een normaal postuur behouden met een laag vetpercentage. Ik doe namelijk ook kickboksen. Hierbij is het van belang om niet te zwaar te worden en niet te veel snelheid verliezen. Daarom doe ik per oefening 5 setjes met 15 herhalingen. Ik train ongeveer 7 oefeningen per spiergroep en ik pak 2 spiergroepen. Bij elkaar zo een 14 oefeningen, exclusief buikspieroefeningen. Dan moet het lukken (i.c.m. voeding) om zo ripped mogelijk te gaan toch?
 
Okay okay. Ik zal toegeven, ik zit een aantal maanden inderdaad in dubio. Ben een aantal maanden gaan hardlopen en heb daarbij heel weinig aandacht besteed aan krachttraining, hierdoor ben ik echt minder sterk geworden. Nu twijfel ik aan het feit of ik echt door wil zetten met droogtrainen of dat ik toch weer mijn oude BB schema op ga pakken...... Keuzes maken is moeilijk in het leven. Droog trainen of beer worden? Wat zou jij doen als je dit lichaam had?

Greetz
 
Wat zou jij doen als je dit lichaam had?

Greetz

Ik zou naar de gamma gaan en een groot stuk touw kopen.
Je hebt een goed fysiek, ik zou lekker doorbuffelen maar weet daarnaast niet wat jouw doelen zijn.
 
Ik zou als ik dat lichaam zou hebben toch heel hard gaat eten en op laag volume gaan trainen om lekker veel aan te komen

maja als jouw doel is om ripped te blijven dan moet je gewoon wienig blijven eten zo doortrainen...
 
Ik zou gewoon lekker doorbuffelen, clean bulk... standje 3 eroverheen en over 1 jaar ben jij 95kg ;)
 
Borst loopt wel achter of niet?
 
Je kijkt wel heeeeéél eng op de 2 foto ;)

Het ziet er leuk uit maar voor 3 jaar trainen vind ik het net niet, zou veel meer ingezeten hebben.
succes met eten :D
 
Laatst bewerkt:
Ja borst loopt inderdaad iets achter. Ik had het (on)geluk dat me armen ineens zwaaaaaar gingen groeien. Maar ik blijf door buffelen!
 
Net fysiek hoor! Je hebt in mijn ogen inderdaad wel een goed fysiek om spieren op te kweken.
 
goed fysiek, je oogt alleen geen 85, of je moet langer dan 183 zijn of gruwel benen hebben... niet om je aan te vallen maar je houding op de foto vind ik persoonlijk maar niks, ziet er een beetje eng uit.
 
goed fysiek, je oogt alleen geen 85, of je moet langer dan 183 zijn of gruwel benen hebben... niet om je aan te vallen maar je houding op de foto vind ik persoonlijk maar niks, ziet er een beetje eng uit.

Dat heet stoer!

Armen lopen wel voor op de rest.
 
goede armen! de rest wat minder.
Ik zou bulken, en normaal poseren.
Die 2e foto is niet eng maar gewoon zielig :)
 
Veel droger dan dit moet toch niet :).

Geen misse fysiek , kon nog wat breder , misschien meer rug en schouders ook borst. Enjah voor 3jr... kon beter m8.

Maar ik ken het probleem. Hangt ervan af wat je wil he. Ofwel een monster worden ofwel ripped blijven.

Ik probeer het zelf ook te combineren. Hard trainen , veel lopen , redelijk normaal tot veel eten( met momenten )

Gewoon doordoen maar voor 3 jaar kon het echt wel beter.
 
Back
Naar boven