Fitness Seller

Progressie

Bezoekers in dit topic

arag45

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jun 2009
Berichten
81
Waardering
0
1 maandje trainen

Hallo

Ik ben 17 jaar oud en ben nu een maandje serieus bezig met trainen in mijn kamer. Ik heb er de nodige toestellen(bar, bumbells, bank, fitnesstoestel met meerdere functies). Ik zal hier mijn progressie door middel van foto's bijhouden! Ik heb er de nodige toestellen. Ik doe ook aan wielrennen en ik doe dat al 4 jaar in de winter ging ik ook vaak trainen in de gym maar dan vooral op benen. Drie maand geleden werd er klierkoorts bij me vast gesteld ik ben beginnen trainen als bezigheid maar ik will alsmaar meer en nu ben ik een maandje serieus bezig. Hier enkele foto's hoe ik er nu uitzie. Ik zal later meer foto's posten.

Stats:
Bench press: 80 kg 1x (incline & flat), (max)
Seated bench press: 70 kg (set)
Dumbbell bench press: 20 kg (set)
Squad: 110 kg 1X (max)
Leg press: 130 kg 5x (max)
Deadlift: 70 kg (set) vaak pijn aan onder rug daarom licht gewicht
Barbell curl: 30 kg (set)
Dumbbell curl: 15 kg (set)

Lengte: 1m 79
Gewicht: 61kg (4 kg bij sinds begin)
bf: 12%

De foto's zijn genomen koud.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(Buikspieren komen wel niet zo goe uit op de foto).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

<V:p</V:p
Ik heb ook nog wat vragen:
Aan welke punten kan ik volgens jullie nog aan werken?
Hoe kan ik snel meer massa pakken?
 
Hele lichaam :)

Je bent best sterk trouwens. Nu vreten !

Ik ben nu vollop aan het proberen met gewicht te winnen
train alle spiergroepen gelijk zodat het hele lichaam zoals je zegt verbetert.
 
Erg goed bezig, ik doel niet op bepaalde punten maar gewoon wat meer massa pakken.

Of is teveel massa misschien nadelig in verband met wielrennen ?
 
Erg goed bezig, ik doel niet op bepaalde punten maar gewoon wat meer massa pakken.

Of is teveel massa misschien nadelig in verband met wielrennen ?

Het is eigluk nadelig voor het wielrennen maar een betje bij kan toch geen kwaad het mezelf ook al het doel gesteld massa te nemen!
 
Bench press: 80 kg 1x dat is best nice voor iemand van 17 zeg!!!
 
Bench press: 80 kg 1x dat is best nice voor iemand van 17 zeg!!!

ja dat hebben me er nog gezegt in de gym dan ik denk dat ik gwn goed evenwicht kan houden met de bar en dat is een voordeel :) thans for the comment
 
Nette stats en goede basis, nu vreten en hard trainen, komt wel goed met jou ;)
 
Knap voor een wielrenner! Zeker sterke stats! Vreet ze ;)
 
Benen zijn sterk zo te zien, zou liever daar een foto van zien :P
 
Je zegt BP 80kg, dan durf ik al mijn geld erop te zetten dat dit geen full reps zijn, als ik naar je fysiek kijk.
Je moet de bar op je borst laten zakken.

Voor alle oefeningen is dit regel. Staar je niet blind op kilo's, daar groei je niet van. Je moet je spieren laten werken.

Suc6
 
Je zegt BP 80kg, dan durf ik al mijn geld erop te zetten dat dit geen full reps zijn, als ik naar je fysiek kijk.
Je moet de bar op je borst laten zakken.

Voor alle oefeningen is dit regel. Staar je niet blind op kilo's, daar groei je niet van. Je moet je spieren laten werken.

Suc6
1x is toch echt wel mogelijk uit zijn foto's af te lijden.
Bench press: 80 kg 1x
 
Je zegt BP 80kg, dan durf ik al mijn geld erop te zetten dat dit geen full reps zijn, als ik naar je fysiek kijk.
Je moet de bar op je borst laten zakken.

Voor alle oefeningen is dit regel. Staar je niet blind op kilo's, daar groei je niet van. Je moet je spieren laten werken.

Suc6

Bij mijn bp van 80 heb ik de bar wel laten zakken tot op de borst enkel het strekken ging niet zo vlot maar ik deed het we zelf en volgens de regels. Moest ik je kennen zou je me je gedl mogen geven ;) maar toch bedankt voor je reactie. Ik staar me ook nie blind op kilo's.
 
Laatst bewerkt:
Benen zijn sterk zo te zien, zou liever daar een foto van zien :P

Ik probeer een duidelijke foto te maken van mijn boven benen maar ik vind niet hoe ik de flits op mijn camera uitzet door de flits zie je minder details!
Zal zodra het lukt één bij posten :)
 
je meot eten, eten en nog een keer eten:D
 
Lekker Fullbody trainen, Goed eten en Lekker blijven wielrennen voor de conditie! Dan kom je er wel!
 
Back
Naar boven