Fitness Seller

Progressie

Bezoekers in dit topic

arag45

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jun 2009
Berichten
81
Waardering
0
1 maandje trainen

Hallo

Ik ben 17 jaar oud en ben nu een maandje serieus bezig met trainen in mijn kamer. Ik heb er de nodige toestellen(bar, bumbells, bank, fitnesstoestel met meerdere functies). Ik zal hier mijn progressie door middel van foto's bijhouden! Ik heb er de nodige toestellen. Ik doe ook aan wielrennen en ik doe dat al 4 jaar in de winter ging ik ook vaak trainen in de gym maar dan vooral op benen. Drie maand geleden werd er klierkoorts bij me vast gesteld ik ben beginnen trainen als bezigheid maar ik will alsmaar meer en nu ben ik een maandje serieus bezig. Hier enkele foto's hoe ik er nu uitzie. Ik zal later meer foto's posten.

Stats:
Bench press: 80 kg 1x (incline & flat), (max)
Seated bench press: 70 kg (set)
Dumbbell bench press: 20 kg (set)
Squad: 110 kg 1X (max)
Leg press: 130 kg 5x (max)
Deadlift: 70 kg (set) vaak pijn aan onder rug daarom licht gewicht
Barbell curl: 30 kg (set)
Dumbbell curl: 15 kg (set)

Lengte: 1m 79
Gewicht: 61kg (4 kg bij sinds begin)
bf: 12%

De foto's zijn genomen koud.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(Buikspieren komen wel niet zo goe uit op de foto).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

<V:p</V:p
Ik heb ook nog wat vragen:
Aan welke punten kan ik volgens jullie nog aan werken?
Hoe kan ik snel meer massa pakken?
 
Hele lichaam :)

Je bent best sterk trouwens. Nu vreten !

Ik ben nu vollop aan het proberen met gewicht te winnen
train alle spiergroepen gelijk zodat het hele lichaam zoals je zegt verbetert.
 
Erg goed bezig, ik doel niet op bepaalde punten maar gewoon wat meer massa pakken.

Of is teveel massa misschien nadelig in verband met wielrennen ?
 
Erg goed bezig, ik doel niet op bepaalde punten maar gewoon wat meer massa pakken.

Of is teveel massa misschien nadelig in verband met wielrennen ?