MuscleMeat

Progressie..

Bezoekers in dit topic

Valyrian

Novice
Lid geworden
13 sep 2013
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
94kg
Na iets meer dan 1 jaar trainen. Van 55kg naar 80kg gegaan.

55kg. zelfs m'n vriendin die naast me zit heeft grotere armen >.<
1415qtz.jpg


75kg
64qgqs.jpg


80kg
(hang een beetje naar links op deze foto...)
15pn0p1.jpg


(4 maanden geen benen kunnen trainen..)
wu5heb.jpg



93,7kg
sncga8.jpg


o03ytw.jpg

20j
1m85
93,7kg
4500 kcal
 
Laatst bewerkt:
cycle? srs
 
Nee ik heb nog nooit een cycle gedaan. Ben ook pas 18.
Toen ik 55kg was had ik zwaar ondergewicht waardoor het aankomen erg makkelijk ging.
 
lol ok,
ten 1ste ben je zwaarder dan 80.
ten 2de he jij geen 10% maar eerder 15
en je bent gewoon troll
 
haha nooooit! als dit echt is zonder ook maar 1 kuurtje.. zwaar respect
 
no offence maar ik geloof er niets van. als dit binnen een jaar is gedaan heb ik mad respect voor je.
 
VP klopt misschien niet nee, heb gegokt. Maar m'n gewicht liegt niet.
@NietTeBreed, kuren wil ik pas vanaf m'n 21/22e ofzo

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

no offence maar ik geloof er niets van. als dit binnen een jaar is gedaan heb ik mad respect voor je.

De foto is gemaakt in juli 2012. In november 2012 ben ik begonnen met trainen, dus iets meer dan een jaar.
 
VP klopt misschien niet nee, heb gegokt. Maar m'n gewicht liegt niet.
@NietTeBreed, kuren wil ik pas vanaf m'n 21/22e ofzo

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------



De foto is gemaakt in juli 2012. In november 2012 ben ik begonnen met trainen, dus iets meer dan een jaar.

ok restecpu hoe ziet je voeding eruit? trainingsroutine enzevoort?
 
ok restecpu hoe ziet je voeding eruit? trainingsroutine enzevoort?

Voedingsschema heb ik nu ff niet bij de hand, maar 250gr eiwitten 400gr carbs 100gr vetten.
Bestaan uit boterhammen met pindakaas, vlees, kip, rijst, kwark, noten, brinta, melk etc etc

Heb eerst 2 maanden 5x5 gedaan voor kracht en daarna vooral hypertrofie en keihard gaan met de dropsets/supersets/giantsets
 
gast als je echt 1.84 bent en ik kijk naar je foto's ben je gewoon 90-95 kg.
 
gast als je echt 1.84 bent en ik kijk naar je foto's ben je gewoon 90-95 kg.

Dan heb jij een hele slechte referentie, op die lengte ziet 90 kilo er en pak buffer uit hoor.

@ ts : Goede basis opgebouwd! Perfect haalbaar natty op 1 jaar. meer concentreren op je benen bij het trainen.
 
Dan heb jij een hele slechte referentie, op die lengte ziet 90 kilo er en pak buffer uit hoor.

@ ts : Goede basis opgebouwd! Perfect haalbaar natty op 1 jaar. meer concentreren op je benen bij het trainen.

Thanks. Heb vanwege een blessure 4 maanden geen benen kunnen trainen.. maar die staan nu zeker bovenaan m'n lijstje!

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

gast als je echt 1.84 bent en ik kijk naar je foto's ben je gewoon 90-95 kg.

Van 55kg naar 95kg is in 1 jaar echt niet mogelijk, laat staan natty..
ben echt 80kg
 
Thanks. Heb vanwege een blessure 4 maanden geen benen kunnen trainen.. maar die staan nu zeker bovenaan m'n lijstje!

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------



Van 55kg naar 95kg is in 1 jaar echt niet mogelijk, laat staan natty..
ben echt 80kg

Klopt , je hebt een prima jaar gehad. Ik denk niet dat je er nog extra kilo's had uitgekregen.
Beter kan niet.
 
je bent gewoon een domme troll
 
VP klopt misschien niet nee, heb gegokt. Maar m'n gewicht liegt niet.
@NietTeBreed, kuren wil ik pas vanaf m'n 21/22e ofzo

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------



De foto is gemaakt in juli 2012. In november 2012 ben ik begonnen met trainen, dus iets meer dan een jaar.

dus bijna anderhalf jaar. je hebt zoiezo mooie resultaat geboekt maar je stats 80kg 184cm en deze pics, dan moet ik concluderen dat deze fotos een vertekend beeld van jou zijn dude. want je oogt hier gwn 90kg+ met die legte van je.

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

en op die foto ben je ook echt geen 55 kg. eerder 70
 
Dat was echt 55.. als ik stond kon je zo al m'n ribben tellen. En kijk die armpjes man
 
en op die foto ben je ook echt geen 55 kg. eerder 70

70kg :roflol:

55kg geloof ik best. Alleen op die UB foto's zie je er echt veel zwaarder uit, benen daarentegen lijkt dan wel weer te kloppen.

Maak is een full body foto want zo gelooft niemand je dus.
 
zaichik,
doe niet alsof je alles weet, want 55kg is 55kg... niet moeilijk over doen, je weet echt niet alles.

en valyrian,
heel erg goeie progressie man!
ga zo door
 
Back
Naar boven