XXL Nutrition

Progressie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Allana

Novice
Lid geworden
31 mei 2014
Berichten
23
Waardering
3
Lengte
1m67
Massa
55kg
Hee beste DBB forum lezers!

Het is al weer een tijd geleden dat ik hier aanwezig ben geweest, dus maar weer even een update!

8 Juli was mijn laatste topic met daar in een back progression foto van de maand.
Deze maand hebben we weer progressie gemaakt! Ik kan niet met woorden beschrijven hoe trots ik eigenlijk op mezelf ben.. Ik ben ik het verleden niet trots op mezelf geweest.

Dit is echt een persoonlijke mijlpaal! :wl:


Intussen begint over 2 dagen het nieuwe school jaar, een hele nieuwe start. Nieuwe mensen, andere locaties,nieuwe les roosters en veel nieuwe kennis om op te doen!

Voor de mensen die mijn eerdere topics niet gelezen hebben, ik ga dit school jaar beginnen aan een 4 jaar durende opleiding aan het CIOS in Arnhem. Het vooruitzicht is om aan het eind van deze opleiding o.a. mijn certificaat voor personal training en vechtsport instructeur binnen te hebben. Wat ik hierna ga doen is nog een verassing, voor zowel jou als voor mij..

Ik ben ook heel erg benieuwd naar jou personal story, wil jij dit met mij delen? Stuur me dan een privé berichtje en we'll be in touch soon!

Oh and for all my female readers : Believe to achieve. You'll have to make sacrifices but in return you will be rewarded with the best and most wanted feeling in the world, CONFIDENCE!
KEEP GOING STRONG LADIES!:cheer:


IMG-20140822-WA0000.jpg


IMG-20140822-WA0001.jpg
 
Heel mooi!

Keep it up en succes met je opleiding ;)
 
Niet slecht voor 17 jaar.
Long term doelen qua fysiek?
 
Ziet er goed uit!
 
Nice! Ben ook wel benieuwd naar de voorkant :)
 
De voorkant is helaas wat minder, maar zie hier..

Ziet er heel goed uit al. Niet om creepy te doen ofz maar je kan btr foto's maken inn ondergoed/bikini. Zodat we je in 1x full body kunnen bekijken en niet in verschillende stukken bij elkaar. Desalniettemin ziet het er zkr niet slecht uit voor die leeftijd. Gwn goed trainen en eten en dat komt goed !
 
Bedankt voor de goeie reacties!

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Ziet er heel goed uit al. Niet om creepy te doen ofz maar je kan btr foto's maken inn ondergoed/bikini. Zodat we je in 1x full body kunnen bekijken en niet in verschillende stukken bij elkaar. Desalniettemin ziet het er zkr niet slecht uit voor die leeftijd. Gwn goed trainen en eten en dat komt goed !

Klopt!
Maar die foto's hou ik op dit moment nog even liever voor mij zelf!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er prima uit! mooie rug en V-shape ook!
 
Niet slecht voor 17 jaar.
Long term doelen qua fysiek?

On the long term wil ik een strakkere buik en grotere quads.
Heb een tijdje nagedacht over bikini wedstrijden maar weet niet of dit wel weg gelegd is voor mij..
 
On the long term wil ik een strakkere buik en grotere quads.
Heb een tijdje nagedacht over bikini wedstrijden maar weet niet of dit wel weg gelegd is voor mij..
Geen streeffysiek?
Waarom zou het niet voor jou weggelegd zijn?
 
Geen streeffysiek?
Waarom zou het niet voor jou weggelegd zijn?

+1

Met bikini leg je de lat overigens niet bijster hoog (no offense). Dus is dit een prima doel om te hebben in mijn ogen. Ook mooi op je C.V. lijkt mij als personal trainer, geeft je toch wat meer ervaring en kennis.

Goed resultaat tot nu toe, vooral voor je leeftijd.
 
On the long term wil ik een strakkere buik en grotere quads.
Heb een tijdje nagedacht over bikini wedstrijden maar weet niet of dit wel weg gelegd is voor mij..

Lat gewoon lekker hoog leggen. Dan heb je iets om naartoe te werken, je zal merken dat hoe beter het gaat hoe realistischer dat doel word ;)
 
Je mag zeker trots zijn! Mooie shape ook!
 
goed bezig, en succes met je opleiding
 
Back
Naar boven