MuscleMeat

progressie

Bezoekers in dit topic

arnold buurma

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2005
Berichten
82
Waardering
0
Even een vraag,na hoeveel weken,maanden,jaren??????kan je progressie zien/voelen?Dan weet je ook gelijk of je goed bezig ben qua voeding en trainingsschema,of is dat bij iedereen verschillend?Ik kan bij mijn eigen merken dat ik een aantal jaren terug ook fanatiek getraint heb want het lijkt net of het spul al weer redelijk opzwelt en dat na een aantal weekjes hard knallen ??? ??? ??? of is dat gezichtsbedrog
 
je kan je verloren spiermassa weer terug winnen, bepaalde theorie over geheugencellen in de spieren.
En progressie kan je zien of mete; meet je armen, middel, borst, benen, kuiten op en kijk hoeveel ze zijn gegroeid of weeg jezelf en laat je vet% meten zo kan je uitrekenen hoeveel vetvrijemassa(spieren en water) je eventueel bent aangekomen.
En als je wilt kijken of je kracht toeneemt, gewoon een logje bijhouden en wel zwaarder gaan bij de trainingen, dus telkens een kilotje of 2,5 kilo erbij doen en dan met dezelfde aantal reps als de voorgaande keer trainen. Succes :)
 
spiergeheugen :D

meten = weten
weten = zweten :fire:
 
oke 3 weken terug mijn biceps 37 cm,net weer gemeten nu 38,5 cm,spiergeheugen?
 
Leuke tip ( NOT )
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
;)
 
:eyebrow: :eyebrow: :eyebrow: iemand toevallig een potje gel :grumble: :hedbang:
 
het is toch echt waar,net gemeten met het meetlint en aas nee,mischien dat het komt dat ik zelf al groot/breed ben,laatste keuring van kl was mijn borst 110cm omvang.....anders weet ik het ook niet.maar ik ga het nu bij houden dus zal regelmatig wat posten,taille nog niet want daar moet ik eerst nog een klein zwembandje weg werken en das ook de enige plek waar redelijk wat bf zit :(
 
en hoe vaak train je dan per week en vroeger dus ook al gebodybuilded?
 
train 3x per week alleen halters en dumbels,en ja vroeger ook al gebodybuild maar niet met extreme voedingsschemas en zo,wel op de voeding gelet maar in plaats van extra maaltijden weightgainers genomen,maar kben nu weer bezig en wil nu groeien
 
Het is heel goed mogelijk dat je na een paar weken al verschil merkt als je vroeger ook getraind hebt.
 
Back
Naar boven